کد خبر ۴۴۵۲۴ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۱
با عقد قرارداد رسمی؛

سرمربی تیم بسکتبال نادر شیمی قم در لیگ برتر کشور مشخص شد

قم - سرمربی تیم بسکتبال نادر شیمی قم در لیگ برتر کشور با عقد قرارداد رسمی منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال زنان کشور به زودی آغاز می‌شود و به همین منظور سرمربی تیم بسکتبال نادر شیمی قم کار خود را با این تیم آغاز کرده است.

نسرین فدایی پس از حصول توافق با باشگاه نادر شیمی به مدت یک فصل هدایت تیم بسکتبال نادر شیمی قم در لیگ برتر بسکتبال زنان کشور را بر عهده گرفت و تمرینات رسمی این تیم نیز به زودی آغاز می‌شود.

فدایی در حالی هدایت نماینده استان قم در لیگ برتر بسکتبال زنان کشور را بر عهده گرفته که از مربیان خوشنام بسکتبال زنان ایران محسوب می‌شود و سال‌ها در سطح اول بسکتبال ایران به فعالیت و مربیگری مشغول بوده است.

بر اساس حصول توافق بین محسن نادری مدیر عامل باشگاه نادر شیمی قم و نسرین فدایی، تیم نادر شیمی قم قرار است با ترکیبی از بازیکنان بومی و غیر بومی در این مسابقات شرکت کند و این برای نخستین بار است که تیمی از قم وارد سطح اول بسکتبال زنان ایران می‌شود.

محسن نادری مدیر عامل باشگاه نادر شیمی با تاکید بر استفاده از بازیکنان بومی اعلام کرده نادر شیمی تیمی متحد و هماهنگ است و با توافق با سرمربی تیم، احتمال حضور یک یا ۲ بازیکن خارجی در ترکیب این تیم وجود دارد.

قرار است ترکیب بازیکنان تیم نادر شیمی قم به زودی و پس از پایان دوره تمرینی پیش فصل اعلام شود اما سهم بازیکنان بومی در این تیم بر اساس آنچه باشگاه نادر شیمی اعلام کرده قابل توجه خواهد بود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com