کد خبر ۴۴۵۳۵ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۶
در مسابقات ووشوی بانوان کشور ؛

تیم ووشوی بانوان قم به مقام نایب قهرمانی رسید

قم - تیم ووشوی بانوان قم در مسابقات ووشوی بانوان کشور در سبک خوا چوان به مقام نایب قهرمانی رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، مسابقات ووشوی قهرمانی بانوان کشور در سبک خوا چوآن امروز یکشنبه با برگزاری مبارزات نهایی در اوزان مختلف در قم به پایان رسید و در پایان این تیم مسابقات تیم ووشوی استان البرز قهرمان شد و تیم‌های قم و کرمانشاه در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در این مسابقات که در خانه ووشوی استان قم واقع در مجموعه ورزشی جواد الائمه قم برگزار شد تیم ووشوی استان قم با کسب ۷ مدال طلا ۱۰ مدال نقره و ۸ مدال برنز به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کرد.

در این بازی‌ها در ساندا (مبارزه) مهسا جلیلی، نازنین زهرا عصاری، ساجده عزیزی و زهرا رضایی در نونهالان و زینب عباسی در ۵۶ کیلوی بزرگسالان برای قم برنز گرفتند. دینا ساده در رده نونهالان و فاطمه الامی در نوجوانان نقره‌ای‌های قم بودند اما در رده بزرگسالان، مدال‌های خوشرنگ قم از راه رسید.

زهرا مختاری در ۶۵ کیلو قهرمان شد، فاطمه فروزنده در ۷۰ کیلو و پریسا حیدری در ۷۵ کیلو نیز به مدال طلا رسیدند. خدیجه رضایی ووشوکار نامدار ما در ۶۰ کیلو دستش از طلا کوتاه ماند و نقره گرفت و همین اتفاق برای پروانه صادقی در ۶۵ کیلو هم رخ داد در حالی که زهرا عباسی در وزن منهای ۴۸ کیلو نیز یکی دیگر از نقره‌ای‌ها بود.

در تالو، ساحل ارجمندیان در رده نوجوانان ۲ مدال طلا در فرم تایچی و جی ئن تایچی کسب کرد و در رده سنی جوانان زهرا صادقی به مقام دوم رسید ضمن اینکه معصومه شفایی تالوکار قمی در رده سنی بزرگسالان صاحب نشان طلا شد.

این در حالی است که پیش از این ترکیب مسابقات سبک لو هان چوآن ووشوی بانوان کشور در خانه ووشوی استان قم برگزار شد و تیم ووشوی بانوان قم در این مسابقات به مقام نخست دست پیدا کرد.

هیئت ووشوی استان قم اعلام کرده است سیاست میزبانی از رویدادهای متعدد ورزشی این رشته را به منظور کاهش هزینه‌های حضور ووشوکاران قمی در مسابقات قهرمانی کشور و افزایش شانس کسب مدال در این رقابت‌های رسمی در دستور کار قرار داده است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com