کد خبر ۴۴۵۴۰ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۵
برای حضور در لیگ دسته دوم کشور؛

امتیاز تیم دسته دومی کیمیا فرآیند تهران به قم منتقل شد

قم - امتیاز تیم دسته دومی کیمیا فرآیند تهران برای حضور در لیگ دسته دوم فوتبال کشور به قم منتقل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، استان قم امسال پس از ۲ سال دوری از لیگ دسته دوم فوتبال ایران بار دیگر در این مسابقات صاحب نماینده می‌شود تا بدین ترتیب فوتبال قم هم در لیگ دسته اول و هم در لیگ دسته دوم فوتبال ایران حضور داشته باشد.

تیم فوتبال کیمیا فرآیند تهران که یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته دوم فوتبال کشور بود بر اساس توافق بخش خصوصی با این تیم، راهی قم شده تا از این پس با نام نماینده استان قم در این مسابقات شرکت کند.

خریدار تیم کیمیا فرآینده، بخش خصوصی است و قرار است اعضای کادر و بازیکنان این تیم را بازیکنان بومی تشکیل دهند البته شنیده‌ها حاکی از حضور یک سرمربی غیر بومی در این تیم است.

قرار است اولین جلسه تست گیری این تیم از میان بازیکنان بومی نیز امروز در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شود و اولویت تیم کیمیا فرآیند که البته نام آن احتمالا تغییر خواهد کرد استفاده از بومی‌های فوتبال قم عنوان شده است.

فوتبال قم از لیگ دسته دوم فوتبال کشور خاطره خوشی ندارد زیرا در سال ۹۴ فوتبال قم در این رقابت‌ها تیمی به نام وحدت داشت که با وجود شروع خوب در این رقابت‌ها در ادامه از لیگ دسته دوم سقوط کرد.

این در حالی است که تیم تازه منتقل شده کیمیا فرآیند در قم هنوز نام سرمربی، مدیر عامل و حامی مالی خود را عنوان نکرده اما عوامل باشگاه آبادگران در لیگ برتر فوتبال استان قم در حال رتق و فتق امور این تیم هستند. هیئت فوتبال استان قم نیز تاکنون واکنشی در قبال این تیم نداشته است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com