کد خبر ۴۴۵۴۹ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۳
جانشین مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم:

هزار و 200 شهید روحانی متولد استان قم هستند

جانشین مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم با بیان اینکه هزار و 200 شهید روحانی متولد استان قم هستند، گفت: ستاد کنگره بزرگداشت شهدای روحانی از بیش از چهار سال گذشته فعالیت خود را دنبال کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حجت‌الاسلام احمد ولی‌زاده ظهر امروز در دیدار مسؤولان ستاد کنگره شهدای روحانی استان قم با حجت الاسلام والسملمین محمد لطفی‌نیاسر مدیرکل صدا و سیمای استان قم با اشاره به اینکه نخستین کنگره گرامیداشت شهدای روحانی در اراک برگزار شده است، اظهار کرد: استان قم بیش از هزار و 600 روحانی شهید را به خود اختصاص داده به همین علت برگزاری کنگره ویژه شهدا در این استان نیازمند زمان بوده است.

وی با بیان اینکه هزار و 200 نفر از شهدای روحانی مذکور متولد استان قم هستند، اضافه کرد: ستاد کنگره بزرگداشت شهدای روحانی از بیش از چهار سال گذشته فعالیت خود را دنبال کرده و طی ماه‌های اخیر برنامه‌های اجرایی مختلفی را در دستور کار خود قرار داده است.

جانشین مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) خاطرنشان کرد: آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، سید مهدی صادقی استاندار قم و حجت‌الاسلام والمسلمین حسن اکبری مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) از جمله اعضای ستاد کنگره بزرگداشت شهدای روحانی استان قم هستند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های مختلف استان قم باید در برگزاری کنگره شهدای روحانی استان مشارکت داشته باشند، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت رسانه‌ها به ویژه صدا و سیمای استان قم در راستای انعکاس و اطلاع‌رسانی این کنگره استفاده کنیم.

ولی‌زاده با تاکید بر اینکه حفظ روحیه ایثار و شهادت به عنوان یکی از اولویت‌های مهم جامعه مطرح است، عنوان کرد: برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌های مختلف ویژه شهدا در تحقق این هدف بسیار تاثیرگذار است.

جانشین مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) بر لزوم توجه به اقشار مختلف به سیره زندگی شهدای تاکید کرد و گفت: اگر بتوانیم سیره زندگی این بزرگواران را در جامعه ترویج دهیم بسیاری از مشکلات رفع می‌شود چرا که اخلاص، تقوا، صداقت، ایمان و تبعیت از ولایت به عنوان شاخصهای اصلی سیره زندگی آنها مطرح است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com