کد خبر ۴۴۵۶۱ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۹
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم عنوان کرد:

اختصاص 506میلیارد تومان تسهیلات بانکی در زمنیه اشتغال به قم/اعطای یارانه به طرح های دانش بنیان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم با اشاره به اعطای یارانه به مناطق روستایی و طرح های دانش بنیان، گفت: در بودجه سال 96 در زمینه اشتغال استان 506 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به قم اختصاص داده شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی کاویانی در گفتگو باخبرنگارقم فردا با اشاره به تسهیلات بانکی در زمینه اشتغال ، اظهار داشت:506 میلیارد تومان در بودجه سال 96 برای اعطای تسهیلات بانکی در زمینه اشتغال به استان قم اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: اشخاصی که برای دریافت تسهیلات به دستگاه های اجرایی مراجعه می کند پس از بررسی و تصویب طرح آنها طی دوهفته به بانک عامل معرفی می شوند تا تسهیلات خود را دریافت کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم با اشاره به رسته های اولویت دار در استان قم در زمینه اعطای تسهیلات بانکی ، گفت: گردشگری، فناوری اطلاعات، فرش، توزیع محصولات فرهنگی، صنایع تبدیلی، صنعت پوشاک ، صنایع چوب، تولید لوازم خانگی و قطعه سازی به عنوان رسته های اولویت در کارگروه اشتغال استان قم مصوب شده است.

وی در ادامه خاطرنشان شد: برای مناطق روستایی و طرح های دانش بنیان یارانه در اعطای سود تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com