کد خبر ۴۴۵۸۲ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۶

خبرنگاران ایران افرادی امین، صادق و حافظ ولایت و آرمان های انقلاب اسلامی هستند

به مناسبت 17 مرداد ماه "روز خبرنگار"مراسم تجلیل از اصحاب رسانه در استان قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی بانک مهراقتصاد استان قم، بهروز درخشان- رئیس اداره امور شعب استان- در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و نام برادر بسیجی"شهید صارمی" و تبریک روز خبرنگار، به رسالت مهم خبرنگاران در دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات اشاره و اظهار داشت: امروز به جرات می توان گفت که خبرنگاران ایران افرادی امین، صادق و حافظ ولایت و آرمان های انقلاب اسلامی هستند.
وی با مقایسه خبرنگاران کشورمان با خبرنگاران کشورهای غربی افزود: امروز رسالت خبرنگاران غربی به  حفظ اهداف و منافع استکبار است در حالی که خبرنگاران نظام اسلامی خود را مقید به بیان ارزش های والای دینی و آرمان های انقلاب و شهدا می دانند.
رئیس اداره امور شعب با تاکید براینکه حفظ کرامت جمهوری اسلامی به قلم خبرنگاران وابسته است، بیان داشت: رسالت ما در جمهوری اسلامی ایران مقابله با ظلم و مستکبرین است و امروز خبرنگاران از جمله قشرهایی هستند که در صف اول این رسالت هستند.
درخشان تصریح کرد: خبرنگاران طلایه داران و راهیان وادی آگاهی و اندیشه هستند و تلاش های بسیاری را در این عرصه انجام می دهند.
وی افزود: به تصویرکشیدن واقعیت در جوامع امروزی امری مهم است و هزینه های زیادی دارد که خبرنگاران ما این هزینه ها را برای شفاف سازی و احقاق حق مردم به جان خریده اند که این عمل آنها قابل تقدیر است.
ایشان در ادامه با اشاره به عملکرد بانک مهر اقتصاد در حوزه پول و اعتبار کشور بیان داشت: بانک مهر اقتصاد با 800 شعبه در کشور و 18 شعبه در استان قم آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد و این بانک در استان قم از نظر منابع در رتبه دوم بین بانک ها و موسسات مالی قرار دارد که این نشان از استقبال و اعتماد مشتریان به این بانک می باشد و یک سوم جمعیت استان قم به عنوان سپرده گذار این بانک  محسوب می شوند.

رئیس اداره امور شعب رونق تولید و اشتغال را یکی از مهم ترین اهداف بانکی کشور دانست و گفت: بانک مهر اقتصاد در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)کمک به اقتصاد داخلی، رونق تولید و اشتغالزایی را از اهداف خود و در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی لحاظ نموده و این آمادگی را دارد تا در هر زمان که صنایع بزرگ کشور نیاز به حمایت دارند تمام تلاش خود را برای کمک به آنها به کار گیرد.
وی تصریح کرد: از اولویتهای بانک مهر اقتصاد مشارکت در ساخت واحدهای تولیدی، کارخانه‌ها و حمایت از صنایع است و این بانك براساس رویکردی ارزش محور، ماموریت‌های اقتصادی خود را دنبال می‌کند که بر همین اساس با ورود به عرصه‌های وسیع و گسترده تر، توانسته ، کمک حال صنعت کشور باشد.
گفتنی است در پایان این مراسم از تلاش ها و فعالیت های یکساله خبرنگاران با اهداء لوح سپاس و هدیه تقدیر به عمل آمد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com