کد خبر ۴۴۶۱۲ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۷
مدیر عامل باشگاه نادر شیمی قم:

فدایی سرمربی نادر شیمی قم در سوپر لیگ بسکتبال بانوان شد

مدیر عامل باشگاه نادر شیمی قم از مشخص شدن سرمربی این تیم برای حضور در فصل جدید رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال زنان ایران خبر داد و گفت: نسرین فدایی امروز با عقد قراردادی به مدت یک فصل به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

محسن نادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: پس از تجربه حضور در لیگ‌های دسته‌های اول و دوم بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور، از امسال تصمیم باشگاه نادر شیمی قم حضور این تیم در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی بسکتبال بانوان ایران یعنی سوپر لیگ است.

وی ادامه داد: پیش از این برای حضور در لیگ دسته اول سال 1396 برنامه‌ریزی کرده بودیم اما با توجه به اینکه شرایط حضور در سوپر لیگ را داریم، قطعا انتخاب ما این سطح از مسابقات است و به همین منظور تیم نادر شیمی قم تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی برگزار می‌کند.

مدیر عامل باشگاه نادر شیمی قم از معرفی سرمربی این تیم برای حضور در فصل جدید سوپر لیگ خبر داد و افزود: خانم نسرین فدایی که از مربیان با تجربه بسکتبال زنان ایران است در این فصل هدایت نادر شیمی قم را در مصاف با رقبای حاضر در لیگ بر عهده خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: نسرین فدایی امروز با عقد قراردادی به مدت یک فصل به عنوان سرمربی تیم بسکتبال بانوان نادر شیمی قم در سوپر لیگ بسکتبال زنان کشور معرفی شد و از این پس، تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم به شکل جدی‌تر برای حضور موفق در مسابقات انجام می‌شود.

نادری در پاسخ به اینکه چه بازیکنانی در این فصل عضو تیم نادر شیمی قم خواهند بود؟ ابراز کرد: در حال حاضر بازیکنانی نظیر مرجان هیربد، سحر واشیان، ملیکا وکیلی، ثنا زارعی، کیمیا مقدم‌پناه، روژان البرزی، رعنا معینی، نفیسه زارعی، مهسا تقی‌زاده، حمیده نداف، مهشید ترابی، طناز رضایی و مرجان عبادی در تمرینات تیم حضور دارند و هرگونه تغییر با نظر کادر فنی انجام خواهد شد.

وی در پایان اظهار کرد: هدف باشگاه نادر شیمی قم از تیم‌داری در بسکتبال زنان، کمک به توسعه ورزش در بخش بانوان به ویژه جذب استعدادها و بازیکنان توانمند این رشته است و امیدوارم در این فصل از بازی‌های سوپر لیگ تیم خوب و مقتدری داشته باشیم.

انتهای پیام/ح

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com