کد خبر ۴۴۶۳۹ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۲
سرمربی صبای قم:

صبر داشته باشید تا بازیکنان به بلوغ تاکتیکی برسند

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در نشست خبری پس از بازی برابر نفت مسجدسلیمان گفت: باید صبر کنیم تا بازیکنان صبای قم به بلوغ تاکتیکی دست پیدا کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، ناصر بختیاری زاده در نشست خبری پس از دیدار برابر نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: هر دوتیم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و تیم ما موفق شد در بعضی دقایق بازی را کنترل کنیم٬ اما می‌دانستیم که تیم نفت بسیار باکیفیت است.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم افزود: دو مسابقه بسیار سخت را طی هفته اخیر پشت سر گذاشته‌ایم در طول یک هفته گذشته دو بازی سخت را پشت سر گذاشتیم اما در بازی سوم به کارهای تاکتیکی خواهیم رسید.

وی بیان کرد: اطمینان دارم که بازیکنان تیم صبا روزبه‌روز بهتر خواهند شد و دربازی‌های آینده خواهند درخشید.

بختیاری زاده با اشاره به باانگیزه بودن بازیکنان صبای قم٬ تصریح کرد: متأسفانه بااین‌همه انگیزه کمبودهایی راداریم اما همه باید صبر داشته باشند و مطمئن باشند که بازیکنان صبا مسئولان را برای حمایت از آن‌ها مجاب می‌کنند.

سرمربی صبای قم عنوان کرد:باید صبر کنیم تا بازیکنان صبای قم به بلوغ تاکتیکی دست پیدا کنند و ما از مدیریت عالی استان تقاضا می‌کنیم که به ما کمک کنند تا تیمی داشته باشیم که مورداحترام همه کشورمان باشد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com