کد خبر ۴۴۶۴۵ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۴
سرمربی تیم فوتبال صبای قم ؛

مسئولین از صبا حمایت کنند/ جوانان بومی خوبی را به فوتبال ایران معرفی خواهم کرد

بختیاری زاده سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: امروز با بومی شدن تیم فوتبال صبای قم انقلابی در ورزش استان اتفاق افتاده که به طور قطع مسائل بسیاری به دنبال دارد ، من اطمینان دارم که بازیکنان روز به روز بهتر خواهند شد و در بازی های آینده خواهند درخشید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، ناصر بختیاری زاده دوشنبه شب در نشست خبری پس از دیدار صبای قم و نفت مسجد سلیمان افزود: امروز بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم، اما می دانستیم که با تیم باکیفیتی مواجهیم و بازی بسیار سختی پیش رو داریم.

وی درادامه افزود: در طول یک هفته گذشته دو بازی سخت را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان صبا در این دو بازی زحمت بسیاری کشیدند، اما تا بازی سوم به کارهای تاکتیکی خواهیم پرداخت و به لحاظ بدنی هم باید روی بازیکنان کار کنیم تا با قدرت بیشتری در بازی ها ظاهر شوند.

سرمربی صبای قم با بیان اینکه پیش از آغاز لیگ فرصتی برای آماده کردن بازیکنان صبا نداشتیم، خاطرنشان کرد: من اطمینان دارم که بازیکنان روز به روز بهتر خواهند شد و در بازی های آینده خواهند درخشید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بازیکنان امروز صبا چندین سال پشت خط مانده بودند تا در لیگ بازی کنند و بسیار انگیزه دارند، تصریح کرد: امروز کمبودها و نارسایی های بسیاری داریم، اما مردم، مسؤولان، هواداران و بازیکنان باید صبر داشته باشند و مطمئن باشند که بازیکنان صبا مسؤولان را برای حمایت از آنها مجاب می کنند.

بختیاری زاده در پایان خاطرنشان کرد: باید صبرکنیم تا بازیکنان صبای قم به بلوغ تاکتیکی دست پیدا کنند و ما از مدیریت عالی استان تقاضا می کنیم که به ما کمک کنند تا تیمی داشته باشیم که مورد احترام همه کشورمان باشد.

دیدار دو تیم فوتبال صبای قم و نفت مسجد سلیمان در هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور که عصر امروز در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم برگزار شد، با نتیجه یک بر صفر به سود نفت مسجد سلیمان به پایان رسید.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com