کد خبر ۴۴۶۷۷ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۰
دبیر هیأت‌‌‌‌ کشتی استان قم:

11 فرنگی‌کار قم برای قهرمانی کشور روی تشک می‌روند

دبیر هیأت‌‌‌‌ کشتی استان قم گفت: 11 کشتی‌گیر فرنگی‌کار قم از امروز در پیکارهای قهرمانی خردسالان ایران برابر حریفان خود به روی تشک می‌روند.

علی جانقلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: به منظور حضور در رقابت‌های کشتی فرنگی رده سنی خردسالان قهرمانی کشور از مدت‌ها قبل تمرینات تیم قم در خانه کشتی قم در جریان بود و این تیم متشکل از 11 چهره‌ مستعد و آینده‌دار راهی مسابقات شد.

وی با بیان اینکه رقابت‌ فرنگی‌کاران خردسال قم با حریفان حاضر در پیکارهای قهرمانی کشور به میزبانی تبریز برگزار می‌شود، اضافه کرد: تعداد 11 کشتی‌گیر خردسال به نمایندگی از قم اعزام شده‌اند و به مربیگری یکی از بهترین‌های حال حاضر مربیان کشتی ایران روح‌الله میکائیلی با حریفان خود مسابقه می‌دهند.

دبیر هیأت‌‌‌‌ کشتی استان قم افزود: رقابت‌های کشتی فرنگی رده سنی خردسالان ایران از امروز به مدت دو روز به میزبانی هیأت‌‌‌‌ آذربایجان شرقی در سالن شهید پورشریفی تبریز به انجام می‌رسد و در کنار روح‌الله میکائیلی که یکی از سه مربی برتر ایران در سال 95 بود، محمد شکرپور، رسول کنعانی و مهدی علیزاده پورنیا نیز به عنوان مربی در کنار تیم کشتی فرنگی خردسالان قم حضور دارند.

وی سپس به ترکیب تیم قم اشاره و بیان کرد: امیراحسان شکری‌پور، امیرحسن نیرومند، امیرحسین رازگردانی، امیرعباس امیریان، ابوالفضل خدایی، علی‌اصغر وحدتی، علی جباری کل‌تپه، محمد قرنلی، علی‌اصغر پاسالاری، علی محمدی و امیررضا اوشی ترکیب 11 نفره قم را تشکیل می‌دهند.

جانقلی با بیان اینکه رقابت‌های فرنگی بعد از پیکارهای آزاد خردسالان در تبریز برگزار می‌شود، اضافه کرد: در رقابت‌های رده سنی خردسالان کشتی آزاد ایران یک نشان برنز توسط ابوالفضل قدمی و یک عنوان پنجمی توسط محمدجواد ابوطالبی نصیب تیم قم شد.

وی از قرار گرفتن تیم قم در جمع 12 استان برتر جشنواره فنون رقابت‌های کشتی آزاد خردسالان ایران خبر داد و افزود: در جریان رقابت‌های کشتی آزاد خردسالان کشور در سالن شهید پورشریفی تبریز جشنواره فنون نیز برگزار شد که در رده‌بندی آن تیم قم با کسب 58 امتیاز دوازدهم شد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com