کد خبر ۴۴۶۹۹ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۰

راه اندازی فاز نخست نیروگاه‌های خورشیدی در قم

آیین راه اندازی فاز نخست نیروگاه‌های خورشیدی با حضور استاندار قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایسنا، سید مهدی صادقی استاندار قم در این مراسم طی سخنانی از دست اندرکاران اجرای این پروژه قدردانی کرد و با اشاره به ضرورت استفاده از بسترهای فناوری برای تولید انرژی پاک گفت: باید با استفاده از ظرفیت های موجود چنین اقداماتی در سطح استان ترویج شود.


نمانیده عالی دولت در استان تغییر نگرش را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار مهم تلقی و خاطرنشان کرد: باید کارآفرینی را تقویت نموده و فرهنگ مصرف گرایی را به فرهنگ تولید و اشتغال تغییر دهیم.


آیت الله حسینی بوشهری نیز در این مراسم با اشاره به ضرورت مشارکت همه مردم در حل مشکلات محرومین اظهار کرد: طبق روایتی از رسول اکرم(ص) تا زمانی که مومن به برادر مومنش کمک کند خداوند نیز به او کمک می کند.


عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: اگر برادر دینی به سراغ شما بیاید و بدون تحقیر وی را کمک کنید پاداش شما قطعا بهشت خواهد بود. کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در همین مسیر گام بر می دارد. البته فلسفه ی ایجاد این نهاد افزایش مددجویان نیست و باید با توانمندسازی و ارائه ی آموزش های لازم زمینه ی استقلال افراد نیازمند را فراهم کرد.


همچنین مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) و شرکت توزیع نیروی برق استان قم گزارشی  از اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای این طرح ارائه کردند.


فاز نخست نیروگاه های خورشیدی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی و شرکت توزیع نیروی برق استان با ظرفیت تولید 500 کیلووات برق با هزینه 28 میلیارد ریال در سه ماه آینده اجرا خواهد شد. احداث این نیروگاه های خورشیدی در راستای حمایت از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده و به ازای سرمایه گذاری 280 میلیون ریالی، درآمدزایی ماهانه هشت میلیون ریال را برای مددجویان دارد.
انتهای پیام

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com