کد خبر ۴۴۷۰۶ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۵۲
استاندار قم:

مشکلات صنایع با تغییر نگاه مدیران برطرف می‌شود

قم - استاندار قم با بیان اینکه با اجرای درست قوانین می‌توان رضایت نسبی مردم را جلب کرد،‌ گفت: تا زمانی که رویکرد و نگاه واقع بینانه به شرایط صاحبان تولید نباشد مشکلات رفع نمی‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، مهدی صادقی شامگاه سه‌شنبه در مراسم تجلیل از کارآفرینان برتر و جوان که به مناسبت گرامیداشت روز صنایع کوچک و متوسط در استانداری قم برگزار شد، با تبریک آغاز به کار دولت دوازدهم، گفت: مدیریت بهینه هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری از نشانه‌های افراد کارآفرین و موفق است.

وی با اعلام اینکه پیشکسوتان تولید از نعمت‌های کم نظیر استان قم هستند، گفت: این عزیزان به دلیل دغدغه‌های اخلاقی و اجتماعی که دارند با مشکلات بزرگ تولید دست و پنجه نرم می‌کنند.

استاندار قم مشکلات صنعتی استان را به دو بخش ملی و استانی تقسیم کرد و گفت: البته وقتی که درست تحلیل می‌کنیم به این نتیجه می‌رسیم که مشکلات استانی ارتباط مستقیمی با مشکلات ملی دارد.

تنها با نگاه ملی می‌توان نیازهای قم را برطرف کرد

وی با تأکید بر اینکه تنها با نگاه ملی می‌توان نیازهای استان قم را برطرف کرد، گفت مسئولیت پذیری و پاسخ‌گویی تنها راه حل رفع مشکلات مردم است.

صادقی با بیان اینکه مشکلات واحدهای صنفی و صنعتی را پیگیری شده و با مراجع عالی دولت و مجلس بازتاب داده شده است، اظهار کرد معمولاً فرایند تغییر و اصلاح برخی از قوانین طولانی است و حل آن زمان می‌برد.

وی با بیان اینکه باید برای موانع توسعه کشور چاره اندیشی شود، گفت: برخی از مشکلات و کمبودهای کشور باید از طریق سیاستگذاران مرکزی پیگیری و رسیدگی شود.

مشکلات استان را رصد و پیگیری می‌کنیم

استاندار قم با تأکید بر اینکه با تمام توان مشکلات استان را رصد و پیگیری می‌کنیم، گفت خوشبختانه در دو ساله اخیر موانع اجرای درست و قانونی مالیات ارزش افزوده را برطرف کردیم.

وی با اعلام اینکه با رویکرد جدیدی که در سازمان امور مالیاتی ایجاد شده است برگشت مالیات ارزش افزوده حاصل صادرات به راحتی امکان‌پذیر شده است، اعلام کرد: درک واقعی شرایط کشور به رفع و رجوع بسیاری از مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان استان کمک می‌کند.

صادقی با اشاره به اینکه با تغییر نگاه مدیران استانی می‌توان رضایت نسبی را برای مردم ایجاد کرد، افزود: باور کنید می‌توان با همین قوانین ناقض بسیاری از مشکلات صنعت تولید استان را برطرف کرد.

رفع مشکلات اقتصادی مهم‌ترین مسئله کشور است

وی با تقدیر ویژه از فعالان عرصه تولید و اشتغال گفت: اکنون رفع مشکلات اقتصادی مهم‌ترین مسئله کشور است و فعالان عرصه تولید مجاهدانه در ایجاد اشتغال تلاش می‌کنند.

استاندار قم از رفع موانع سرمایه‌گذاری در استان خبر داد و گفت: در جلسات متعدد اما و اگرها و موانعی که بر سر راه سرمایه گذاران وجود دارد را بررسی و درصدد ایجاد امنیت و اطمینان خاطر برای حضور آن‌ها در قم هستیم.

شایان ذکر است در پایان این مراسم به مناسبت روز ملی صنایع کوچک و متوسط از ۴ کارآفرین جوان و برتر حوزه صنعت و تجارت با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com