کد خبر ۴۴۷۶۶ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۵
با حضور در مسابقات قهرمانی کشور؛

نونهالان کشتی قم در تبریز با حریفان سرشاخ می‌شوند

قم - نونهالان کشتی قم با حضور در مسابقات قهرمانی کشور در تبریز با حریفان سرشاخ می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور در رده سنی نونهالان از فردا جمعه آغاز می‌شود و تیم‌هایی از سراسر کشور از جمله استان قم که دارای ظرفیتی ویژه در کشتی فرنگی است در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند.

تیم کشتی فرنگی نونهالان استان قم برای تصاحب سکوهای برتر رقابت‌های قهرمانی کشور امروز پنج‌شنبه راهی تبریز شد تا کشتی گیران نونهال قم از فردا ۲۶ مردادماه در تبریز با رقبای خود سرشاخ شوند.

رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور از صبح روز جمعه ۲۷ مردادماه در شهر تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی آغاز خواهد شد که بر همین اساس تیم هیئت کشتی استان قم امروز قم را به مقصد تبریز ترک کرد.

تیم ۱۱ نفره کشتی فرنگی نونهالان استان قم در حالی راهی این رقابت‌ها شد که روح الله میکاییلی کربی نامدار کشتی قم سرپرستی این تیم را برعهده دارد و مهدی علیزاده پورنیا، مصطفی زرچینی به همراه محمود اسدی به عنوان مربی در کنار این تیم حضور دارند.

حسن آهنگر، ابوالفضل غلامی، امیر مهدی محمدی، محمد امین لطفیان، محمدرضا نجف پور، میلاد  کمیجانی، عرفان سلمان پور فرد، سید محمد حسین جلالی، علیرضا رمضانی، شاهرخ میکاییلی و علیرضا خصوصی ۱۱ کشتی گیر فرنگی کار نونهالی هستند که در ترکیب تیم منتخب استان قم در این رقابت‌ها حضور دارند.

این در حالی است که روح الله میکاییلی سرپرست تیم کشتی نونهالان قم چندی پیش در مسابقات کشتی فرنگی جوانان جهان در تامپره فنلاند به عنوان مربی در ترکیب تیم ملی همراه با این تیم قهرمان جهان شد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com