کد خبر ۴۴۷۷۳ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۰

امیرحاتمی به دفاع از «نیروی قدس سپاه» اهتمام دارد

نماینده مردم قم در مجلس گفت: مشی امیرحاتمی الگوبرداری از شهیدصیاد شیرازی بوده واز تسلط خوبی در مدیریت دفاعی برخوردار است.
خبرگزاری تسنیم: احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در موافقت با گزینه پیشنهادی وزارت دفاع طی سخنانی در صحن علنی مجلس اظهار داشت: دلیل دفاع بنده از امیر حاتمی این است که ایشان فردی ولایتی بوده که بیش از 30 سال سابقه خدمت در نیروهای مسلح دارد. همچنین مشی ایشان الگوبرداری از شهیدصیاد شیرازی بوده و تسلط خوبی در مدیریت دفاعی دارند که این توانایی را درمسئولیت حفاظت اطلاعات و معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح به خوبی نشان داده‌ است.

وی افزود: برنامه امیر حاتمی ادامه برنامه راهبردی سردار دهقان در رشد قدرت موشکی و نوسازی صنایع دفاعی و همچنین بهینه سازی هزینه‌ها و اخلاق تعاملی میان نیروهای مسلح است.

نماینده مردم قم در مجلس گفت: در مسئولیت‌هایی که امیر حاتمی تاکنون داشته‌اند هیچگونه تعصب صنفی دیده نشده  و تمرکز ایشان همواره بر شایسته‌سالاری بوده است.همچنین اهتمام ایشان به حمایت از جبهه مقاومت، دفاع از نیروی قدس سپاه و تامین افزایش امنیت مرزها از دیگر ویژگی‌های برنامه امیر حاتمی است.

امیرآبادی در پایان خاطرنشان کرد: بنابراین از نمایندگان محترم درخواست می‌کنم که با رای قاطع خود به  اتحاد هرچه بیشتر نیروهای مسلح کمک کنند.
برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com