کد خبر ۴۴۷۸۳ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۰
در آغاز مسابقات والیبال بانوان کشور رقم خورد؛

شکشست تیم والیبال نادر شیمی قم برابر نماینده هرمزگان

قم - نایب رئیس هیئت والیبال استان قم از شکشست تیم والیبال نادر شیمی قم برابر نماینده هرمزگان در آغاز مسابقات والیبال بانوان کشور خبر داد.

نسرین رامین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رقابت‌های والیبال رده سنی امید کشور در بخش دختران از روز چهارشنبه در زنجان آغاز شد و تیم نادر شیمی قم که به نمایندگی از قم در این مسابقات حاضر است در اولین بازی خود بازنده شد.

وی افزود: دختران والیبالیست قم در قالب تیم نادر شیمی در اولین بازی خود در این مسابقات به دیدار تیم هرمزگان رفتند و در ۳ ست پیاپی نتیجه را به حریف خود واگذار کردند تا این مسابقات را با باخت آغاز کنند.

 نایب رئیس هیئت والیبال استان قم گفت: تیم نادر شیمی قم در این بازی در ست اول با امتیاز ۲۵ بر ۱۸ مغلوب حریف خود شد و در ست دوم ۲۵ بر ۱۷ کار را به حریف واگذار کرد و سرانجام با شکست ۲۵ بر ۱۴ در ست سوم، در نهایت به حریف خود باخت.

رامین بیان داشت: تیم نادر شیمی قم در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های کردستان، بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان همگروه است و ۲ تیم از این گروه به نیمه نهایی می‌رسد ضمن این که در گروه یک نیز ۴ تیم زنجان، قزوین، کرمانشاه و سمنان حضور دارند.

وی عنوان کرد: زهرا لطفی، سارا نیکوکلام، فاطمه کربلایی، فرحناز پناهی فر، زینب دمقدمه، ملیکا مقتصدی، فاطمه سعادتمند، فاطمه مقدم، کیمیا بهمن، زهرا زمانی، کوثر علیمرادی و معصومه قاسمی سالک به عنوان ۱۲ نفر حاضر در ترکیب تیم والیبال بانوان امید قم هستند.

 نایب رئیس هیئت والیبال استان قم تصریح کرد: مهسا آراسته سرمربی تیم اعزامی و زهرا عبادی و آزاده سعادتمند مربیان تیم والیبال بانوان امیدهای قم هستند که در کنار این تیم در رقابت‌های پیش رو حضور خواهند داشت.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com