کد خبر ۴۴۷۸۸ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۶
دبیر انجمن فعالان اقتصادی عنوان کرد

تولید 60 درصد موتورسیکلت‌های کشور در قم

دبیرفعالان اقتصادی از قم به عنوان قطب تولید موتورسیکلت در کشور یاد کرد و گفت: انجمن صنعت موتورسیکلت 12 سال است که شکل گرفته و استان قم پوشش 60 درصدی تولید موتور سیکلت در کشور را دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، ابوالفضل حجازی در جلسه‌ انجمن صنعت موتورسیکلت استان قم با مدیرکل مالیات این استان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: دیدگاه و اهداف وزارت دارایی کشور تغییر کرده است و موجب رضایت اصناف از وزارت دارایی شده است.

وی با بیان اینکه در میان ادارات و سازمان‌های مختلف اداره مالیات پاک‌ترین و سالم‌ترین نیروها را دارد، عنوان کرد: خواسته‌های تولید کنندگان باید در چارچوب قانون باشد و اصول نظام جمهوری اسلامی را زیرپا نگذارد.

دبیر فعالان اقتصادی از قم به عنوان قطب تولید موتورسیکلت در کشور یاد کرد و گفت: انجمن صنعت موتورسیکلت 12 سال است که شکل گرفته و استان قم پوشش 60 درصدی تولید موتورسیکلت در کشور را دارد.

وی افزود: انباشته شدن ارزش افزوده موجب شده تا تولید کنندگان در پرداخت آن با مشکل مواجه شوند و طبق قانونی که جدیدا در مجلس مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفته است محاسبه ارزش افزوده از سالی یک‌بار به سالی دوبار تغییر پیدا می‌کند.

حجازی تصریح کرد: صنعت موتورسیکلت در استان قم با مشکلات نقدینگی بازار، استانداردها و هماهنگ نبودن ادارات مواجه است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com