کد خبر ۴۴۸۰۴ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۵۶
آیت‌الله سعیدی در گفت و گو با تسنیم:

شهید حججی اسناد متقنی از حقانیت اسلام است

امام جمعه قم گفت: شهید حججی همراه مابقی افرادی که در این حادثه به شهادت رسیده اند، اسناد متقنی برای حقانیت نظام و نشان دادن روحیه مقاومت و استقامت در راه خدا، برای پیروز شدن در عرصه های مختلف بودند.

آیت‌الله سید محمد سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به شهادت مظلومانه شهید محسن حججی اظهار داشت: شهید محسن حججی در زمانی جان خود را تقدیم اسلام کرد که مظلومیت شیعه در جهان برای جمع کثیری روشن‌شده است

وی افزود: سبک شهادت شهید حججی نشان داد که دشمنان ما و کسانی که در معارضه با اسلام و انقلاب هستند چه سبک و برنامه‌هایی دارند و در واقع به‌نوعی وحشی‌ترین برنامه‌ها توسط آنان برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

امام‌جمعه قم خاطرنشان کرد: شهید محسن حججی همراه مابقی افرادی که در این حادثه به شهادت رسیده‌اند اسناد غیرقابل‌انکاری برای حقانیت نظام و نشان دادن روحیه مقاومت و استقامت در راه خدا، برای پیروز شدن در عرصه‌های مختلف بودند و باید بدانیم که بدون این شهادت‌ها هیچ پیروزی در هیچ عرصه‌ای به‌خصوص در عرصه حقانیت شیعه به دست نخواهد آمد.

وی عنوان کرد: در هر جنگ و نزاعی کشته شدن به سبک‌های مختلفی وجود دارد، اما سبک و کشتن این گروه تکفیری به وحشی‌ترین و بدترین نوع امکان بوده و افراد را اینگونه به شهادت می‌رسانند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com