کد خبر ۴۴۸۰۵ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۲۵
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی قم:

نشست تخصصی کتاب خوان شعر و ادبیات در قم برگزار می‌شود‌

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی قم گفت: به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی نشست تخصصی کتاب خوان شعر و ادبیات با حضور اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام عطالله جباری در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به برگزاری نشست تخصصی کتاب خوان شعر و ادبیات اظهار داشت: این نشست با حضور استاد مجاهدی، مجید شرافت مریم سعادت و دیگر اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

وی افزود: نشست تخصصی کتاب خوان شعر و ادبیات با همکاری موسسه فرهنگی شهرادب معاصر ساعت 17:30 روز دوشنبه 30 مردادماه در تالار غدیر اداره کل کتابخانه‌ها واقع در خیابان ساحلی برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی قم گفت: هدف از این نشست اعتلای ادبیات اسلامی ایرانی، آشنایی با شعرا و سبک‌های شعری و همچنین اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی در خصوص نثر و ادبیات پارسی به دیگر اقشار است.

 جباری بیان کرد: حضور شخصیت‌های تاثیرگذار همچون نویسندگان، هنرمندان و ... در جامعه به عنوان الگویی شایسته کمک شایانی به گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی می‌کند.

وی نشست‌های کتاب خوان را نشستی دورهمی و صمیمی با اهالی فرهنگ و دانش دانست که در آن کتاب‌های خوب و کاربردی معرفی و با دیگر مخاطبین به اشتراک گذاشته می‌شود.

 مدیرکل کتابخانه‌های عمومی قم خاطرنشان کرد: این نشست‌های فرهنگی به صورت تخصصی، ویژه و عمومی در سطح استان و با همکاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی با هدف اشاعه مطالعه مفید در بین تمامی گروه‌های سنی و ... برگزار می‌شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com