کد خبر ۴۴۸۰۷ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۳
در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال انجام می‌شود؛

مصاف تیم‌های هیئت فوتبال قم و پارسیان شهر قدس

قم - تیم‌های هیئت فوتبال قم و پارسیان شهر قدس در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به دیدار هم می‌روند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، رقابت‌های فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در حالی امروز جمعه به انجام می‌رسد که علاوه بر تیم آتلیه طهران قم به عنوان نماینده قم، تیم هیئت فوتبال استان قم به عنوان دومین نماینده قم در لیگ برتر نیز به میدان خواهد رفت.

حریف این هفته تیم هیئت فوتبال قم، تیم پارسیان شهر قدس است که قرار است دیدار این ۲ تیم از ساعت ۱۸ امروز جمعه ۲۷ مرداد در شهر قدس برگزار شود و تیم هیئت فوتبال قم به دنبال کسب امتیاز از این بازی است.

شاگردان ابوالفضل ثانی در تیم هیئت فوتبال قم در دیدارهای گذشته خود در لیگ برتر ۲ امتیاز کسب کرده‌اند اما از نظر فنی تیمی در قواره یک تیم قعر جدولی نشان نداده‌اند و به نظر می‌رسد می‌توانند در آینده از شرایط نامساعد فعلی خارج شوند.

آن‌ها از ۷ بازی قبلی خود ۲ مساوی و ۵ شکست در کارنامه دارند اما اختلاف کم امتیازات تیم‌های حاضر در انتهای جدول می‌تواند شانس تیم هیئت فوتبال قم برای جدا شدن از انتهای جدول را افزایش دهد.

تیم پارسیان شهر قدس که امسال اولین سال حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند از بازی‌های قبلی خود نتایج فوق‌العاده‌ای نگرفته و به همین دلیل، تیم هیئت فوتبال قم می‌تواند به کسب امتیاز و حتی پیروزی در این مسابقه امیدوار باشد.

پارسیان از ۶ بازی ۵ امتیازی است و می‌خواهد با برتری در بازی با هیئت فوتبال قم و استفاده از امتیاز میزبانی، خود را از جمع تیم‌های پایین جدول جدا کند و با تمام قوا به دنبال برد است اما قطعاً فوتسالیست‌های قمی روز سختی برای حریف رقم خواهند زد.

تیم هیئت فوتبال قم در بازی قبلی خود در قم برابر تیم همشهری یعنی آتلیه طهران قم ۵ بر ۳ بازنده شد و پیش از آن در قرچک توانست تیم قدرتمند مقاومت این شهر را با تساوی ۲ بر ۲ متوقف کند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com