کد خبر ۴۴۹۰۰ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۹
رئیس هیئت فوتبال استان قم :

صبا باید در استان قم بماند و از مربیان و بازیکنان بومی در تیم استفاده شود

کریم بهرامی رئیس هیئت فوتبال استان قم اظهار داشت: فعلاً حضور اسپانسری قطعی نشده و ما در همین رابطه با یک شرکت در حال رایزنی هستیم ، صبا باید در استان قم بماند و از مربیان و بازیکنان بومی در تیم استفاده شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا، باشگاه صبای قم پس از سقوط این تیم به لیگ دسته اول، با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم کرد. این تیم نتوانست عملکرد قابل قبولی در نقل و انتقالات داشته باشد و کار خود را با بازیکنان بومی در لیگ دسته اول آغاز کرد، آغازی که با یک تساوی و یک شکست همراه بوده است. همین اوضاع بد مالی باعث شد هیئت فوتبال استان قم که اکنون متولی باشگاه صبا است، از مدتی قبل به دنبال جذب اسپانسر برای رفع مشکلات مالی باشند.

کریم بهرامی رئیس هیئت فوتبال استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا، در این مورد اظهار داشت: فعلاً حضور اسپانسری قطعی نشده و ما در همین رابطه با یک شرکت در حال رایزنی هستیم. اسپانسر جدید می‌تواند مدیرعامل و سرمربی جدید تیم را تعیین کند، اما صبا باید در استان قم بماند و از مربیان و بازیکنان بومی در تیم استفاده شود.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com