کد خبر ۴۴۹۰۹ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۳
در مسابقات قهرمانی کشور رقم خورد؛

کسب ۲ پیروزی و ۳ شکست برای تیم بسکتبال ۳ نفره بانوان قم

قم - نایب رئیس هیئت بسکتبال استان قم از کسب ۲ پیروزی و ۳ شکست برای تیم بسکتبال ۳ نفره بانوان قم در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

زهرا گلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رقابت‌های بسکتبال ۳ نفره قهرمانی زنان کشور در حالی روز شنبه در اراک به کار خود پایان داد که امسال تیم استان قم در این مسابقات حضور پیدا کرد و گرچه از دور گروهی صعود نکرد اما عملکرد قابل قبولی داشت.

وی افزود:  پایان کار تیم بسکتبال سه نفره بانوان قم در مسابقات قهرمانی کشور در اراک با کسب رتبه دهم در بین ۲۴ تیم همراه بود و قم در این مسابقات در ۳ بازی بازنده شد و ۲ بازی را نیز به سود خود پایان داد.

نایب رئیس هیئت بسکتبال استان قم گفت: این مسابقات در ۴ گروه ۶ تیمی برگزار شد که قم در گروه خود با تیم های اصفهان، بوشهر، اردبیل، خوزستان و کردستان همگروه شد و با توجه به شکست برابر اصفهان، خوزستان و کردستان موفق به صعود نشد.

گلی بیان داشت: در این مسابقات تیم قم در اولین دیدار خود ۲۱ بر ۱۴ برابر اصفهان نتیجه را واگذار کرد و در دومین بازی برابر تیم قدرتمند خوزستان ۱۹ بر ۱۰ بازنده شد و سومین مسابقه قم نیز برابر کردستان ، یک بازی نزدیک و نفس گیر بود که ۱۷ بر ۱۵ به سود کردستان خاتمه یافت.

وی عنوان کرد: تیم بسکتبال ۳ نفره بانوان قم در چهارمین مسابقه خود طعم اولین برد را چشید و ۱۵ بر ۱۱ برابر بوشهر پیروز شد و سرانجام با کسب پیروزی ۱۶ بر ۶ برابر اردبیل به کار خود در این مسابقات پایان داد.

نایب رئیس هیئت بسکتبال استان قم تصریح کرد: بسکتبال ۳ نفره، در نیمه زمین بسکتبال و با یک حلقه انجام می‌شود و در این بازی هر تیم متشکل از ۴ بازیکن شامل ۳ نفر در داخل زمین و یک نفر به عنوان بازیکن تعویضی است ضمن این که تیم قم با ترکیب زهرا تقی لو، سمیه گلی، مهدیه عزتی و زهره بهمنی در این مسابقات شرکت کرد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com