کد خبر ۴۴۹۲۵ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۰
قهرمان کاراته مردان جهان مطرح کرد:

در بحث قهرمان‌پروری به افرادی چون مهدی زاده بیشتر بها دهیم

قهرمان کاراته مردان جهان با اشاره به اینکه قم یکی از قطب‌های کاراته ایران است، گفت: باید به قهرمانان کنونىِ همچون امیر مهدیزاده بیشتر از این بهاء داده شود تا در بحث قهرمان‌پروری شاهد موفقیت های چشمگیر و خوبی باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجیدی شاکری قهرمان کاراته در مسابقات مردان جهان در گفتگو با خبرنگارقم فردا با اشاره به سوابق ورزشی خود ، اظهار داشت: از سال ١٣٧٩ کاراته را  با هدایت سنسى برخوردار در باشگاه علوم پزشکى شروع کردم و کماکان در این باشگاه فعالیت دارم.

وی ادامه داد: به دلایلی از سال 89 در لیگ کاراته شرکت نکردم ولی در سال های 87، 88، 89 کاپیتان تیم باشگاهی پاس همدان بودم و در حال حاضر هم در عرصه مربیگری در باشگاه ایثار در حال فعالیت می باشم.

این قهرمان مسابقات مردان جهان  با اشاره به اینکه در مقطعی از زمان کاپیتان تیم ملی جوانان ایران بودم ، گفت: در مسابقات ورزشی کاراته در سطح استان بیش از 40 مدال به دست آورده ام.

وی اضافه کرد: طبق بررسی هیات کاراته در سال گذشته بنده تنها مدال آور مسابقات کشوری در تمام رده های سنی می باشم، همچنین دارای نایب قهرمانی آسیا و طلای مسابقات مردان جهان هم می باشم.

شاکری با اشاره به ارزیابی خود از کاراته استان قم، بیان داشت: استان قم با دارا بودن بیش از 40 باشگاه کنترلی جزء بهترین استان ها در رشته کاراته  کشور می باشد.

قم یکی از قطب های کاراته ایران است

وی عنوان داشت: به راحتی می توان گفت که قم یکی از قطب های کاراته ایران می باشد چرا که در تاریخ کاراته ایران تنها 6 مدال بزرگسال جهانی کسب شده است که سه مورد از این مدال ها توسط کاراته کاهای قمی بدست آمده است.

این دارنده مدال مسابقات آسیایی با اشاره به برخی محدودیت ها در استان ، خاطرنشان شد: در رشته کاراته در استان نقطه ضعف مهمی نداریم اما به دلیل برخی محدودیت ها  شرایط تمرین مناسب برای بانوان بسیار کم به وجود می آمد.

وی افزود: با ورود آقاى برخوردار ریاست محترم هیئت کاراته استان نزدیک دوسالی می باشد که کاراته قم جان تازه ای گرفته است و همه چیز دست به دست هم داده تا کاراته قم نسبت به قبل فعال تر و پیشرفت بیشتری داشته باشد.

شاکری در ادامه با اشاره به کیفیت آموزش در رده های مختلف سنی مخصوصاً در رده پایه، تأکید کرد:مدت هاست که مسئولیت استعداد یابی رده های سنی در استان به علیرضا کتیرایی قهرمان آسیا و جهان محول شده است که این خبر از تحولی عظیم در آینده کاراته استان را می رساند.

 وی در ادامه با اشاره به بحث قهرمان پروری در استان ، خاطرنشان شد: بنده به عنوان یکى از کوچکترین عضو از جامعه ٥٠٠٠ نفرىِ کاراته استان عقیده دارم باید به قهرمانان کنونىِ همچون امیر مهدیزاده بیشتر از این بهاء داده شود تا در بحث قهرمان پروری شاهد موفقیت های چشمگیر و خوبی باشیم.

این مدال آور آسیایی و جهانی در خاتمه گفت: بنده از مسئولین ورزشی استان بسیار تشکر می کنم که دلسوزانه برای پیشرفت کاراته استان در حال فعالیت هستند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com