کد خبر ۴۴۹۲۸ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
رئیس شورای اسلامی شهر قم:

ناوگان اتوبوسرانی قم با ورود 40 دستگاه اتوبوس بازسازی شد

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: مقدمات و قرارداد 250 اتوبوس فراهم و منعقدشده است که 40 اتوبوس از این تعداد قرار است تا پایان سال به استان تحویل داده شود و به ناوگان اتوبوس‌رانی اضافه شود.

ولی‌الله بیاتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، مردمی بودن شورای شهر را یکی از ویژگی‌های شورا دانست و اظهار داشت: نبود اختلافات در بین دستگاه‌های اجرایی ازجمله، حرم حضرت معصومه(س)، استانداری، شهرداری و بخشداری منجر به موفقیت‌های زیادی در زمینه‌های مختلف شده است که در سایه این تعاملات هم توانسته‌ایم کارهای بزرگی انجام دهیم.

 وی عبور قطار پرسرعت تهران - اصفهان از قم را مدنظر قرارداد، افزود: نظر استان در رابطه با عبور قطار پرسرعت تهران- اصفهان از قم این بوده که اگر قطار بخواهد از داخل شهر عبور کند حتماً زیرسطحی خواهد بود.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به خرید اتوبوس و جایگزینی اتوبوس‌های فرسوده، عنوان کرد: مقدمات و قرارداد 250 اتوبوس فراهم و منعقدشده است که 40 اتوبوس از این تعداد قرار است تا پایان سال به استان تحویل داده شود و به ناوگان اتوبوس‌رانی اضافه شود.

وی ادامه داد:  تغییری که در مسیر اتوبوس‌رانی در شهر برای مردم انجام شد قطعاً کار را برای مردم راحت‌تر کرد البته باید به این موضوع توجه داشت که در بحث حمل‌ونقل عمومی هنوز عقب هستیم که باید بتوانیم به‌مرورزمان آن را جبران کنیم.

بیاتی خاطرنشان کرد: تا پایان سال هزار و 250 تاکسی تعویض خواهد شد البته در همین رابطه بودجه خوبی هم در بحث خرید اتوبوس برای سال آینده کنار گذاشته‌شده  است که امیدواریم با این روند مشکل مردم حل شود.

وی بابیان اینکه منوریل نقشی در ایاب و ذهاب عمومی مردم ندارد، ابراز کرد: منوریل را تا میدان مطهری در برنامه شورا گذاشته‌ایم، اما فکر نمی‌کنیم نقشی در ایاب و ذهاب عمومی مردم داشته باشد، همچنین منوریل مشکل قراردادی و پیمانکاری داشته و برای بهره‌برداری آن نمی‌توان تاریخ معینی تعیین کرد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com