کد خبر ۴۵۰۵۰ انتشار : ۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۱

تامین طلب 700 میلیارد تومانی شهرداری قم توسط دولت

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: با همه دوران سختی که دولت پشت سر گذاشت اما تامین طلب 700 میلیارد تومانی شهرداری قم توسط آن جای تقدیر دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار ایسنا، احمد امیرآبادی فراهانی شب گذشته در دویست و چهل و سومین و آخرین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم در دوره چهارم در تالار رضوان شهرداری قم، افزود: از لحاظ تجهیز و تأمین منابع در چهار سال گذشته سال‌های سختی بود چرا که دولت به دلیل وجود تحریم‌ها نتوانست از مدیریت شهری در سراسر کشور به خوبی حمایت کند.

وی اظهارکرد: به نسبت دوره‌های قبل در چهارسال گذشته توان دولت بیشتر صرف تحقق امورات جاری کشور شد و این منابع کمتر در اختیار مدیران شهرها قرار گرفت.

امیر آبادی تصریح کرد: با این همه ،مشکلات شهر قم به خوبی مدیریت شد و پروژه‌های عمرانی خوب پیش رفت و شهردار فعلی اقداماتی که در دوره گذشته آغاز شده بود را تکمیل کرد.

وی اظهارکرد: محمد دلبری، شهردار سابق اقدامات مهمی در بسترسازی و مقدمه تجهیز منابع بعدی به ثمر نشاند و با تسهیلاتی که در دوره وی گرفته شد بخشی از بلوار پیامبر اعظم(ص) تملک شد و بخشی از مترو نیز به کار خود ادامه داد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سقائیان‌نژاد شهردار فعلی استان نیز با هدفمندکردن تجهیز منابع بخش عمده بدهی‌ها را پرداخت کرد و امروز منابع به سرمایه بزرگی برای مجموعه مدیریت شهری تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: ما نیز تلاش می‌کنیم با ابقای استاندار قم در مسیر ثبات مدیریت قدم برداریم چرا که ثبات مدیریتی می تنواند در مدیریت کارها موثر باشد.

امیر آبادی عنوان کرد: همچنین شوراها از دوره اول تاکنون جزء سالم‌ترین شوراهای کشور بود و با مدیریت جهادی آن ها بسیاری از نواقص رفع شد به طور کلی پاکدستی و روحیه جهادی اعضا در شورای چهارم بسیار مشهود بود.

وی اظهارکرد: شورای پنجم نیز کاری سخت در پیش دارد چرا که همچنان برای تجهیز منابع در کشور مشکلات بسیاری وجود دارد در این مسیر هماهنگی خوبی در سال‌های اخیر در حوزه قضایی و انتظامی وجود داشته و موجب موفقیت در شهر قم شده است که امیداریم در شورای پنجم نیز دیده شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: به نظر می رسد شورای پنجم یک شورای پیش فعال باشد زیرا سابقه ندارد پیش از شروع رسمی شورا شهردار را انتخاب کنند اما با اتفاق آراء و انتخاب شهردار کاری دلگرم کننده بود.

وی با ابراز موفقیت برای شورای جدید بیان کرد: در قم مشکلی از نظر وحدت و انسجام و همدلی وجود ندارد و این ظرفیتی مهم در مدیریت شهری است.

انتهای پیام

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com