کد خبر ۴۵۰۶۸ انتشار : ۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹
مرجع تقلید شیعیان :

طرح های نیمه تمام پیگیری شود

آیت‌الله نوری‌همدانی گفت:مسئولان پیگیر طرح‌های نیمه‌کاره باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛آیت‌الله حسین نوری‌همدانی، مرجع تقلیدشیعیان در دیدار استاندار قم که در آستانه هفته دولت صورت گرفت، در سخنانی بر ضرورت تلاش مسئولان برای پیگیری طرح‌های نیمه‌تمام تأکید کرد.

مرجع تقلید شیعیان در دیدار استاندار قم که در آستانه هفته دولت صورت گرفت، در سخنانی بر ضرورت تلاش مسئولان برای پیگیری طرح‌های نیمه‌تمام تأکید کرد.

مرجع تقلید شیعیان  استفاده صحیح از منابع طبیعی برای توسعه کشور و استان را خواستار شد وگفت: باید از همه‌ امکانات موجود در این راستا بهره گرفته شود.

آیت‌الله نوری‌همدانی با اشاره به در پیش بودن هفته‌ دولت  ادامه داد: ضرورت اطلاع‌رسانی خدمات دولت به مردم در این هفته را مورد تأکید قرار داد و افزود: آگاهی مردم نسبت به این خدمات سبب اعتماد به‌نظام و افزایش اقتدار جمهوری اسلامی خواهد شد.

استاندار قم نیز ضمن تسلیت شهادت امام محمدتقی(ع)، گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط مسئولان استان قم ارائه کرد و به تشریح برنامه‌های هفته‌ دولت پرداخت.

وی با اشاره به تعامل بسیار خوب بین مسئولان استان خاطرنشان کرد:: پرداخت بدهی 7 هزار میلیارد ریالی دولت به شهرداری و نیز حل مشکل فرودگاه قم نتیجه‌ این تعامل است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com