کد خبر ۴۵۰۷۷ انتشار : ۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۸

نرم افزار مسجد یاب تولید شد

طراحی و ساخت نرم‌افزار مسجدیاب به سرانجام رسید و در اختیار عموم مردم قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از  ستاد اقامه نماز، محمدخامه یار، مدیر ستاد اقامه نماز استان قم گفت: این نرم‌افزار به عنوان بانک اطلاعات مساجد و حسینه‌های سراسر کشور است که به منظور بهره‌مندی هم‌وطنان در اختیار شهروندان قرار گرفت.

محمد خامه‌یار گفت: این نرم‌افزار به گونه‌ای طراحی و تنظیم شده است که مسافران در شهرهای مختلف بتوانند برای اقامه نماز نزدیک‌ترین مسجد را نسبت به موقعیت مکانی خود پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: این نرم‌افزار به‌گونه‌ای طراحی شده است که بر اساس آن می‌توان فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی را برنامه‌ریزی کرد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم افزود: آمار و اطلاعات موجود در این نرم‌افزار می‌تواند برای متولیان امور مساجد سراسر کشور، مسئولان فرهنگی و افراد خیّر جامعه به عنوان یک برنامة راهبردی مورد توجه قرار بگیرد.

خامه‌یار گفت: تا کنون اطلاعات بیش از ۳۰هزار مسجد به‌صورت تفکیکی استان‌ها، شهرها و روستاها در این نرم‌افزار وجود دارد که قابلیت افزایش مساجد جامانده و ارسال گزارش اصلاح اطلاعات در این نرم‌افزار تعبیه گردیده است.

مدیر ستاد اقامه نماز قم خاطرنشان کرد: برای اخذ داده‌ها نیاز به اینترنت دارد و پس از آن به‌صورت آفلاین به ارائه خدمات می‌پردازد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com