کد خبر ۴۵۰۷۸ انتشار : ۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۶

نرم افزار مسجد یاب تولید شد

طراحی و ساخت نرم‌افزار مسجدیاب به سرانجام رسید و در اختیار عموم مردم قرار گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از جهان نيوز به نقل از مهر، محمدخامه یار، مدیر ستاد اقامه نماز استان قم گفت: این نرم‌افزار به عنوان بانک اطلاعات مساجد و حسینه‌های سراسر کشور است که به منظور بهره‌مندی هم‌وطنان در اختیار شهروندان قرار گرفت.
  محمد خامه‌یار گفت: این نرم‌افزار به گونه‌ای طراحی و تنظیم شده است که مسافران در شهرهای مختلف بتوانند برای اقامه نماز نزدیک‌ترین مسجد را نسبت به موقعیت مکانی خود پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: این نرم‌افزار به‌گونه‌ای طراحی شده است که بر اساس آن می‌توان فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی را برنامه‌ریزی کرد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم افزود: آمار و اطلاعات موجود در این نرم‌افزار می‌تواند برای متولیان امور مساجد سراسر کشور، مسئولان فرهنگی و افراد خیّر جامعه به عنوان یک برنامة راهبردی مورد توجه قرار بگیرد.

خامه‌یار گفت: تا کنون اطلاعات بیش از ۳۰هزار مسجد به‌صورت تفکیکی استان‌ها، شهرها و روستاها در این نرم‌افزار وجود دارد که قابلیت افزایش مساجد جامانده و ارسال گزارش اصلاح اطلاعات در این نرم‌افزار تعبیه گردیده است.

مدیر ستاد اقامه نماز قم خاطرنشان کرد: برای اخذ داده‌ها نیاز به اینترنت دارد و پس از آن به‌صورت آفلاین به ارائه خدمات می‌پردازد.
   
برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com