کد خبر ۴۵۱۷۴ انتشار : ۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۹
امیرسرلشکر موسوی:

با تمام توان برای مقابله با تهدید و تهاجم به مقابله برخیزیم / امروز ملاک و معیار قدرت امثال شهید حججی ها هستند

فرمانده کل ارتش با اشاره به وضعیت کنونی منطقه و جهان گفت: به خصوص در شرایط فعلی که دشمن به طور همه جانبه علیه اقتصاد و فرهنگ ما جبهه گیری کرده و قصد ضربه زدن دارند ، ما باید با همه توان و با تکیه بر فرهنگ دینی و انقلابی به مقابله برخیزیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت قم فردا، امیرسرلشکر سید عبدالرحیم موسوی ، پنج شنبه شب طی سخنانی در همایش روز قشر بسیج اصناف و بازاریان استان قم که در سالن همایش های اصناف قم برگزار شد ، با اشاره به این که بهره وری و راندمان در مسایل اقتصادی یک واژه وارداتی است، ابراز داشت: ما باید روی واژه و مفهوم برکت تکیه کنیم که برگرفته از آموزه های دینی ماست و حال آن که متاسفانه ما روی بهره وری و راندمان و سخنان فلان نظریه پرداز غربی تکیه کرده ایم و از مساله بسیار مهمی چون برکت در زندگی و معیشت خود تا حدودی غافل شده ایم.

وی با بیان این که امروز ما در یک جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمن قرار داریم، گفت: بی شک راه موفقیت در این عرصه آن است که بیش از پیش بر روی آموزه ها و فرهنگ دینی خود تکیه کنیم که یکی از آن ها همین مساله برکت است که در سیره و زندگی شهدا بسیار مشهود می باشد.

امیر موسوی همچنین با اشاره به این که مفهوم برکت تنها منحصر به امور اقتصادی هم نمی شود، خاطرنشان کرد: شهید حججی با تصویر و حماسه خود در هفته های اخیر حقیقتاً فضای مجازی که در سلطه شیطان بود را فتح کرد و این را حتی دشمنان به خوبی فهمیده اند و این همان برکتی است که در راه و مسیر مقدس این شهدا وجود دارد.

وی در ادامه با تاکید بر این که برای مواجهه با دشمن در تهدید و تهاجم همه جانبه باید بر روی مولفه های قدرت در عرصه دفاع همه جانبه متمرکز شد، گفت: در دفاع همه جانبه برخلاف جنگ سخت و نظامی گذشته که خط مقدم از جبهه پشتیبانی جدا بود، این دو در هم تنیده هستند و همه در عرصه های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی باید با احساس تکلیف و مسئولیت هم خود را در خط مقدم نبرد بدانند و هم این که وظیفه پشتیبانی و حمایت از خط مقدم را بر خود فرض بدانند.

فرمانده کل ارتش بیان داشت: به خصوص در شرایط فعلی که دشمن به طور همه جانبه علیه اقتصاد و فرهنگ ما جبهه گیری کرده و قصد ضربه زدن دارند ، ما باید با همه توان و با تکیه بر فرهنگ دینی و انقلابی به مقابله برخیزیم.

وی گفت: البته برخلاف خواست دشمن و استکبار جهانی، آن ها نمی توانند در برابر انقلاب اسلامی ایران کاری از پیش ببرند چرا که شهید حججی ها در کشور ما فراوان هستند و با اقتدار ایستاده و از آرمان ها دفاع می کنند.
موسوی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ، مفهوم قدرت و مولفه های آن در سطح جهان تغییر کرد و امروز ملاک و معیار قدرت، فقط تجهیزات و ادوات نظامی نیست بلکه امروز قدرت را امثال شهید حججی ها و حضور مردم ما در صحنه مشخص می کند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com