کد خبر ۴۵۱۹۸ انتشار : ۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۰
مدیرکل راه آهن استان قم:

استفاده مردم از راه آهن برای حمل ونقل ایمن

اعتماد گفت: مردم باید از راه آهن به عنوان وسیله حمل و نقل ایمن استفاده کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛محسن اعتماد،مدیرکل راه آهن استان قم، با اشاره به وضعیت ایستگاه راه آهن ساقه گفت: این ایستگاه چندین خروجی دارد و ایستگاه ساقه یک ایستگاه مهم است، طرح توسعه این ایستگاه اعتبارت زیادی را می‌طلبد و به دنبال آغاز این طرح در امسال هستیم.

مدیرکل راه آهن استان قم افزود:با تاکید بر اینکه مردم باید از راه آهن به عنوان وسیله حمل و نقل ایمن استفاده کنند، اکنون امکان سفر از مرکز شهر قم به مرکز شهر تهران از طریق قطار با پرداخت تنها چهار هزار تومان وجود دارد.

وی ادامه داد: وقوع سوانح جاده ای موجب می‌شود که خسارت‌های زیادی را در جاده‌ها داشته باشیم و با توسعه راه آهن می‌توانیم که از این سوانح کم کنیم، مردم باید از راه آهن به عنوان وسیله حمل و نقل ایمن استفاده کنند، اکنون امکان سفر از مرکز شهر قم به مرکز شهر تهران از طریق قطار با پرداخت تنها چهار هزار تومان وجود دارد.

مدیرکل راه آهن استان قم تصریح کرد: به دنبال زیباسازی و اجرای طرح توسعه ایستگاه محمدیه هستیم و برای جذب اعتبارات موردنیاز این طرح تلاش می‌کنیم، باید جاده‌های دسترسی به ایستگاه‌های راه آهن همچون ایستگاه محمدیه استاندارد باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در دنیا ایستگاه‌های قطار در مرکز شهرها، محل ارائه خدمات هستند و عبور راه آهن از مرکز شهر قم یک ظرفیت برای این شهر است، در زمینه توسعه ایستگاه شهر قم یک مشاور خارجی در حال کار است و ریل راه آهن در داخل این شهر یک خط متروکه نیست.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com