کد خبر ۴۵۲۴۰ انتشار : ۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۴
مدیرعامل باشگاه نادرشیمی قم:

نادرشیمی قم در لیگ‌های والیبال و بسکتبال بانوان کشور تیم‌داری می‌کند

مدیرعامل باشگاه ورزشی نادر شیمی قم از تیم‌داری این باشگاه در مسابقات فصل 1396 لیگ‌های بسکتبال و والیبال زنان کشور خبر داد.

محسن نادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ‌اظهار کرد: سال‌های زیادی است که در ورزش حضور دارم و نسبت به خدمت به ورزش استان قم احساس ادای دین می‌کنم،‌ بر همین اساس در شرایطی که حضور در ورزش حرفه‌ای هزینه‌های زیادی دارد اما با علاقه به این کار ادامه می‌دهم.

وی ادامه داد: آنهایی که دست‌اندرکار و با ورزش حرفه‌ای و قهرمانی آشنا هستند، به خوبی می‌دانند که حضور در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی یک رشته مستلزم برخورداری از شرایط مالی مطلوب است و ورزش حرفه‌ای در کشور ما مدت زیادی است که برای حامیان مالی و اسپانسرها بیشتر هزینه دارد تا درآمد.

مدیرعامل باشگاه بسکتبال نادر شیمی قم از تیم‌داری این باشگاه در دو رشته ورزشی ویژه بانوان قم خبر داد و ابراز کرد: تیم‌های والیبال و بسکتبال بانوان نادر شیمی در فصل 1396 لیگ‌های برتر زنان ایران نماینده بانوان پرتوان و دختران مستعد ورزش قم خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: تیم بسکتبال بانوان نادر شیمی کادر فنی خود را نیز شناخته و مدتی است که تمرینات آماده‌سازی برای حضور در دوره جدید رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال زنان ایران را آغاز کرده و به دنبال این هستیم که با جذب بازیکنان مطرح و شناخته شده، این تیم را تقویت کنیم.

نادری در پاسخ به اینکه آیا موضوع جذب بازیکنان خارجی در تیم نادر شیمی صحت دارد یا خیر؟ تصریح کرد: نسرین فدایی که یکی از مربیان مطرح بسکتبال بانوان ایران است هدایت تیم را بر عهده دارد و در کنار توصیه‌ای که به کادر فنی برای استفاده حداکثری از بازیکنان بومی داشته‌ایم، سعی ما برآورده کردن انتظارات کادر برای تقویت تیم در مسابقات فصل جدید سوپر لیگ است.

وی یادآور شد: در صورت جذب بازیکن خارجی یا چهره مطرحی از بانوان بسکتبالیست کشور حتماً به موقع آن را اطلاع‌رسانی می‌کنیم، در مجموع باید بگویم که حضور در سوپر لیگ مستلزم برخورداری از بازیکنان طراز اول و باتجربه است و برای این منظور حتماً با نظر کادر فنی تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه ورزشی نادر شیمی قم در ادامه از حضور تیم والیبال بانوان این باشگاه در لیگ دسته اول ایران خبر داد و ابراز کرد: این تیم با هدایت مربی قمی تیم ملی نوجوانان ایران یعنی مهسا آراسته که از بازیکنان موفق والیبال قم به شمار می‌رود در حال آماده‌سازی برای لیگ جدید است.

وی در پایان اظهار کرد: توصیه ما به کادر فنی تیم والیبال بانوان نادر شیمی نیز این بوده که تمام تلاش خود را برای استفاده حداکثری از بازیکنان شاخص بومی انجام بدهند و در صورت لزوم از خارج قم نیز بازیکنان مد نظر آنها را برای تقویت تیم جذب خواهیم کرد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com