کد خبر ۴۵۲۴۶ انتشار : ۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۹

مصاف نمایندگان فوتبال مازندران فردا مقابل حریفان

تیم‌های خونه به خونه و نساجی مازندران درهفته سوم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور فردا عصر به مصاف حریفان هم می‌روند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دیداری که از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه عصر فردا یکشنبه به میزبانی تیم خونه به خونه مازندران در ورزشگاه شهدای هفت تیربابل برگزار می‌شود.


دو تیم خونه به خونه مازندران و صبای قم درحالی درهفته سوم این مسابقات به مصاف هم می‌روند، که تیم تحت هدایت جواد نکونام از دو بازی گذشته دو تساوی کسب کرده ودرمکان یازدهم جدول و صبای قم هم با یک تساوی ویک باخت در رده چهاردهم قرار دارد.


بدون شک کسب پیروزی هریک از دو تیم در بازی حساس هفته سوم در صعود ویا سقوط تیم‌های خونه به خونه ویا صبای قم در جدول رده بندی تاثیر زیادی خواهد داشت.


نکونام وکادر فنی تیمش در نخستین آزمون بازی خانگی خونه به خونه در بابل درحالی میزبان تیم صبای قم است، که این تیم چند روز قبل هومن افاضلی سرمربی اسبق تیم ملی امید را جذب کرده است.


قضاوت این دیدار بر عهده سید علی میرغفاری است و حمیدرضا آذرنیا، محسن بابایی و کیوان علی محمدی وی را در این امر یاری خواهند کرد.


نساجی در اراک دراندیشه رسیدن به جمع مدعیان


همچنین تیم فوتبال نساجی مازندران که لیگ را با یک پیروزی در هفته نخست ویک شکست خانگی آغاز کرد، در هفته سوم در دیداری بیرون از خانه به مصاف تیم آلومینیوم اراک می‌رود.


نساجی اگرچه با ۳ امتیاز دررده دهم جدول رده بندی این مسابقات قرار دارد، اما این شانس را دارد تا با کسب پیروزی برابر میزبان رده سیزدهمی خود، رتبه خود را درجدول تک رقمی کند.


تیم‌های نساجی وخونه به خونه دو نماینده مازندران درمسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور هستند.


برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com