کد خبر ۴۵۳۱۵
لیگ جام حذفی کشور

بسکتبال با ویلچر اتحاد معصومیه قم برابر تیم اراک به پیروزی دست یافت

جام حذفی کشور با پیروزی شیرین تیم بسکتبال با ویلچر اتحاد معصومیه قم برابر تیم اراک شروع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، تیم والیبال با ویلچر اتحاد معصومیه قم خود را برای لیگ دسته یک کشور خود را آماده می‌کند که در بین اردوهای آماده‌سازی خوبی را نیز انجام داده و به یکی از تیم‌های مدعی لیگ دسته اول کشور نیز تبدیل‌شده  است.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر اتحاد معصومیه قم با بیان اینکه باید تیم خوبی را راهی مسابقات لیگ دسته یک کشور کنیم اظهار داشت: برای آماده‌سازی بیشتر تیم اردوی مشترک بین تیم اتحاد معصومیه قم با تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشور برگزار شد که در بین ملی پوشان بازیکنان بین‌المللی و لژیونرهای سطح بالایی نیز وجود داشت.

عباس خاکی بابیان اینکه تیم اتحاد معصومیه قم تیمی جوان و آینده دار است افزود: اتحاد معصومیه امسال در لیگ دسته اول کشور شرکت خواهد کرد که با توجه به وجود بازیکنان جوان و خوش آتیه در این تیم پیش‌بینی آینده‌ای درخشانی را برای این تیم داریم.

وی با تأکید بر اثرات مثبت اردوی مشترک با ملی پوشان بسکتبال با ویلچر کشور تصریح کرد: در این اردو از تجربیات و اندوخته‌های ملی پوشان نهایت استفاده شد و از وجود ملی پوشان در این اردو سعی کردیم بهترین تجربه‌ها و آموزش‌ها را برای تیم جوان اتحاد معصومیه داشته باشیم که نتیجه این اردو در نهایت مثبت و سازنده بود.

خاکی با اشاره به پیروزی شیرین در جام حذفی بسکتبال با ویلچر کشور برابر تیم زنجان تأکید کرد: یکی از اثرات مهم این اردو مشترک  بالا رفتن مرز آمادگی تیم بود که در بازی امروز خود را به خوبی نشان داد و تیم اتحاد معصومیه قم موفق شد در یک بازی برتر و زیبا با نتیجه 55 به 52 از سد تیم زنجان بگذرد.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر اتحاد معصومیه قم خاطرنشان کرد: در حالی امروز برابر تیم زنجان به برتری رسیدیم که این تیم از وجود چند بازیکن لژیونر سود می‌برد همچنین رقیب دیگر قم در مسابقات حذفی کشور یعنی تیم آمل نیز از مدعیان قهرمانی و ملی پوشان بااستعدادی است.

وی بابیان اینکه هدف اصلی تیم اتحاد معصومیه موفقیت در لیگ دسته اول کشور است تأکید کرد: شرکت در بازی‌های حذفی برای کسب آمادگی بهتر برای لیگ انجام‌گرفته است اما با آمادگی و انگیزه‌ای که از تیم خودمان سراغ داریم قهرمانی در این مسابقات نیز دور از دسترس نخواهد بود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com