کد خبر ۴۵۳۲۰ انتشار : ۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۰
در پاسخ به مطالبات مردم مطرح شد

ضرب‌العجل استاندار قم برای رسیدگی به مشکل روستاهای نیزار

استاندار قم با ابراز ناراحتی از مشکلات پیش آمده برای مردم روستاهای نیزار گفت: تعریفی که از مشکلات روستا برای من داشتند ناراحت کننده است؛ به رئیس سازمان جهاد کشاورزی دستور دادم ظرف 3 ماه به این موضوع فیصله دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، سید مهدی صادقی عصر امروز در جلسه شورای اداری بخش سلفچگان در واکنش مشکل اهالی روستای نیزار اظهار داشت:  انسان از خودش خجالت می‌کشد که چنین مشکلاتی مطرح شود ما به عنوان مسئولان باید قبل از این که مردم درباره مشکل صحبت کنند وارد عمل شویم.

استاندار قم با بیان اینکه حرف‌هایی که مسئولان به مردم می‌زنند قول بوده و تعهدآور است تصریح کرد: تحت هیچ شرایطی قولی که به مردم می‌دهیم قابل شکستن نیست و وقتی در مقام خدمت به مردم هستیم موظف به انجامیم وگرنه باید برای مردم توضیح دهیم و پاسخگوی مردم باشیم.

وی با تاکید براینکه مردم حق دارند مسئولان را موخذه کنند افزود: در راستای انجام کارمان موظف به پاسخگویی هستیم و نمی‌توانیم از این موضوع فرار کنیم.

صادقی ادامه داد: اگر جایی مردم اعتراض کردند اشکال از مسئول است که باید پاسخگو باشد، من شرمنده مشکلات مردم هستم شاید بخشی از این مشکلات برای گذشتگان است ولی نباید امروز کاری کنیم که در آینده دیگران از آن عذاب بکشند چرا که که هم مردم گرفتار و هم منابع آن‌ها هدر داده می‌شود.

استاندار قم با ابراز ناراحتی از مشکلات پیش آمده برای مردم روستاهای نیزار تصریح کرد: تعریفی که از مشکلات روستا برای من داشتند ناراحت کننده است؛ به رئیس سازمان جهاد کشاورزی دستور دادم ظرف 3 ماه به این موضوع فیصله دهد.

وی با تاکید براینکه در فاصله 3 ماه آینده باید هر ماه روند پیشرفت پیگیری‌ها گزارش شود خاطرنشان کرد: از آنجا که سیستم مرغداری سنتی است و با دپو فضولات سبب آزار و اذیت مردم شده است از همین رو یا باید اقدام به اصلاح مرغداری کند و یا جهاد کشاورزی پرونده مرغداری مزبور را به دستگاه قضایی ارجاع دهد، هیچ راه سومی برای برخورد با این موضوع وجود ندارد.

صادقی با اشاره به اینکه خدمت به مردم بالاترین افتخار دولتمردان و مسئولان است اظهار داشت: گاهی فکر می‌کنیم اگر خودمان از کارها راضی باشیم خیلی خوب است اما مهم قضاوت و رضایت مردم است.

استاندار قم با بیان اینکه وقتی می‌شود مطمئن بود کار انجام شده که مردم اثر آن را دیده باشند افزود: مردم صاحب انقلاب و ولی نعمت ما هستند و ما افتخار خدمت را از مردم داریم.

وی با تاکید براینکه مردم همواره خود و حمایتشان را از نظام و انقلاب به اثبات رسانده‌اند گفت: برای قدردانی از زحمات و حمایت‌های مردم باید برای رفع مشکلات آن‌ها گام برداریم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com