کد خبر ۴۵۳۶۶ انتشار : ۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۵

رئیس هیئت کونگ‌فو استان قم انتخاب شد

در مجمع انتخاباتی هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم با حضور رئیس فدراسیون حسن عباسی با کسب 14 رأی به‌عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم٬ هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم با استعفا رئیس هیئت خود روبه‌رو شد و پس از آن به مدت 7 ماه با حکم سرپرستی اداره می‌شد.

هیئت کونگ‌فو به دلیل تعدد سبک و پرمخاطب بودن این رشته از هیئت‌های پر اهمیت محسوب می‌شود و به همین دلیل زمان برگزاری مجمع آن زمان بسیار زیادی برد.

مجمع انتخاباتی هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان صبح امروز با حضور رضا حیدری رئیس فدراسیون این رشته٬ حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان و سایر اعضای این مجمع در سالن جلسات اداره کل ورزش به انجام رسید.

پیش از آغاز مجمع محمدخان احمدی٬ حسن عباسی٬ رضا محسنی‌والا٬ حسین مرادی و سجاد نوروزی به‌عنوان 5 کاندید ریاست این هیئت ثبت‌نام کرده بودند که به‌یک‌باره این معادله در مجمع تغییر کرد.

خان احمدی و مرادی در مجمع حضور نیافتند و نوروزی هم در مجمع به نفع عباسی از گردونه رقابت کنار رفت تا در پایان تنها دو کاندیدا برای نشستن بر روی صندلی هیئت کونگ‌فو باقی ماند.

در نهایت حسن عباسی با اختصاص تمام آراء که 14 رأی بود به مدت چهار سال سکان هیئت کونگ‌فو و ورزش‌های رزمی را بر عهده گرفت.

حسن عابدی در این مجمع خطاب به رئیس منتخب اظهار داشت: تعداد ورزشکاران بیمه‌شده در این رشته بسیار ضعیف است و باید در بحث تبلیغات بیشتر عمل شود‌.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: مسابقات لیگ‌های استان و میزبانی مسابقات قهرمانی کشور و غیره چنانچه توجیه فنی داشته باشد هیچ محدودیت اعتباری نخواهیم داشت. رشته کونگ‌فو در بخش‌های تابعه باید در دستور کار قرار بگیرد و به رده‌های سنی پایه توجه ویژه‌ای شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com