کد خبر ۴۵۳۷۰ انتشار : ۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۳

تصویری جدید از خشک شدن پارک سالاریه قم

مسئولان دانشگاه امام صادق (ع) برای احداث شعبه جدید دانشگاه از کمیسیون ماده پنج مجوز نگرفته اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری برنا از قم، پس از انتشار عکسی از وضعیت اسفناک پارک سالاریه قم در گزارش قبلی حال بار دیگر عکس جدیدی منتشر شد تا وضعیت نگران کننده این پارک مجدد بررسی شود.

گفته می شود که قرار است دانشگاه امام صادق(ع) در محل پارک سالاریه ساخته شود، این خبر را معاون عمرانی استانداری قم اعلام کرده است.

محسن بهشتی معاون امور عمرانی استاندار قم در نشست خبری خود گفته بود: اقدام مسئولان دانشگاه امام صادق (ع) در قطع درختان پارک سالاریه قم برای ایجاد فضای مورد نیاز تاسیس شعبه جدید این دانشگاه در استان قم، ناپسند است و مسئولان استان با انجام این کار مخالف هستند.

وی تصریح کرد: انتظار ما از نهادهای حوزوی و دانشگاهی این است که برای تاسیس مراکز علمی مورد نیاز خود، از زمین های خشک شهر استفاده کنند و حتی در آن ها درخت بکارند نه اینکه بخواهند مراکز خود را در دل باغ های قم احداث و درختان آن را نیز قطع کنند.

وی بیان کرد: مسئولان دانشگاه امام صادق (ع) برای احداث شعبه جدید دانشگاه از کمیسیون ماده پنج مجوز نگرفتند و حتی اگر اجازه هم می گرفتند اعضای این کمیسیون با قطع درختان و احداث دانشگاه در پارک سالاریه مخالف بودند.

هنوز مسئولان دانشگاه امام صادق(ع) در این خصوص توضیحی ارائه نکرده اند و تنها به این نکته که بعدا توضیح خواهیم داد اکتفا کرده اند.

برای مسئولان این دانشگاه که رویکرد دینی دارند، لازم به یاد آوری است که امام صادق(ع) می فرماید : از چیزهایی که مؤمن پس از مرگش از آن ها بهره مند می شود نهالی است که آن را کاشته است.

همچنین ایشان می فرمایند: کِشت کنید و درخت بنشانید،به خدا قسم آدمیان کارى برتر و پاک تر از این نکرده اند.

 

پارک سالاریه

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com