کد خبر ۴۵۳۸۲ انتشار : ۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۴
در آستانه سال تحصیلی 96-97 انجام می‌گیرد؛

عرضه کتاب‌های کمک آموزشی به همت مؤسسه پارسا و گلسا

گروه مؤسسات قرآنی‌ مردم‌نهاد: کتاب‌ها و محصولات کمک آموزشی با برند ملی پارسا و گلسا در آستانه سال تحصیلی 96-97 به علاقه‌مندان عرضه می‌شود.
سید‌مهدی نقیبی‌فر، مدیر مؤسسه قرآنی ـ آموزشی پارسا استان قم در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی 96-97 محصولات و کتاب‌های کمک آموزشی با برند ملی پارسا و گلسا در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه محصولات فوق با رویکرد قرآنی تهیه و تولید شده است، اظهار کرد: این مجموعه‌ها ویژه مقطع سنی پیش از دبستان است که به همت واحد پژوهش و مربیان این مرکز تألیف شده است.
نقیبی‌فر اضافه کرد: این محصول از جمله محصولات کمک آموزشی است که دارنده تأییدیه از سوی اداره امور قرآنی استان قم است که علاقه‌مندان برای خرید و اطلاع از دیگر محصولات مؤسسه می‌توانند به پایگاه اینترنتی مؤسسه پارسا به نشانی http://parsa-edu.ir مراجعه کنند و یا به کانال تلگرامی مؤسسه به نشانی parsavgolsa@ مراجعه کنند.
وی اظهار کرد: علاوه بر خرید اینترنتی متقاضیان می‌توانند به شعب این مؤسسه در سراسر کشور مراجعه کنند و یا به فروشگاه‌های کتابفروشی مراجعه کنند. همچنین برای به‌دست آوردن اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های  ۳۲۶۱۵۷۵۷و۳۲۶۱۵۳۸۰و ۳۲۶۱۶۰۹۱-۰۲۵ تماس بگیرند.
یادآور می‌شود، دفتر مرکزی مؤسسه قرآنی ـ آموزشی پارسا در استان قم به نشانی بلوار امین، کوی پنجم، روبروی ساختمان شهرداری منطقه ۴، طبقه فوقانی مسجد امام حسین(ع) قرار دارد.
برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com