کد خبر ۴۵۴۲۰ انتشار : ۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۵
معاون‌ فرماندهی انتظامی قم:

نخستین فیلم پلیسی استان قم در حال ساخت است

معاون‌ فرماندهی انتظامی قم با اشاره به ساخت نخستین فیلم پلیسی استان قم گفت: مراحل پیش‌تولید و ساخت فیلم میگرن با ژانر اجتماعی- پلیسی از چند ماه پیش در استان قم با تهیه‌کنندگی شراره رخام در قم آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، سرهنگ احمد صادقی پیش از ظهر امروز در نشست خبری، با اشاره به ساخت نخستین فیلم پلیسی استان قم اظهار داشت: مراحل پیش‌تولید و ساخت فیلم میگرن با ژانر اجتماعی- پلیسی از چند ماه پیش در استان قم با تهیه‌کنندگی شراره رخام در قم آغاز شده است.

وی بابیان اینکه ساخت این فیلم مورد استقبال هنر دوستان استان قرار گرفته است، افزود: عوامل این فیلم از چهره‌های ملی و استانی بوده که با جلسات منسجم با عوامل ستادی در استان به یک همدلی و هماهنگی خوبی رسیده‌اند.

معاون‌ اجتماعی فرماندهی انتظامی قم ادامه داد: پیش‌تولید این فیلم از ماه‌ها قبل آغاز شده و مراحل نهایی در 15 روز تصویربرداری در حال انجام است و لوکیشن این فیلم نیز در پلیس آگاهی، پزشکی قانونی، دفتر وکالت، باشگاه سوارکاری و حتی خیابان صورت پذیرفته است.

وی در توضیح محتوای این فیلم ابراز کرد: این فیلم اجتماعی- پلیسی با یک فقره قتل شروع می‌شود و این قتل به‌مرور به معمایی پیچیده تبدیل و در نهایت با روایتگری متفاوت و با ورود پلیس آگاهی مجرم اصلی دستگیر می‌شود.

صادقی با اشاره به تهیه‌کنندگی شراره رخام در این فیلم عنوان کرد: کارگردانی این مجموعه برعهده محمدابراهیمی بوده که پیش‌ از این در ژانر پلیسی مجموعه روز تلخ را کارگردانی کرده است، همچنین در این فیلم در کنار نقش‌آفرینی شراره رخام، مریم کاویانی، اشکان قاسمی و محسن کبیری نیز حضور دارند.

وی با تأکید بر اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری زبان فیلم بسیار تأثیرگذار است، یادآور شد: اهمیت ساخت فیلم‌های باکیفیت و جذاب می‌تواند در کنار اثرگذاری سبب همزادپنداری مردم با فیلم شود و تأثیرگذار در جامعه باشد.

معاون‌ اجتماعی فرماندهی انتظامی قم تصریح کرد: ساخت فیلم‌های پلیسی نشان از اقتدار، صلابت، در صحنه حاضر‌بودن و واکنش‌های سریع پلیس را نشان می‌دهد تا درس عبرتی برای خلاف‌کاران و مجرمان بوده و بدانند در نهایت به چنگال قانون خواهند افتاد.

وی بابیان اینکه پلیس همواره نشان داده که در صحنه حضور دارد، خاطرنشان کرد: ارتباط پلیس با مردم از طریق ساخت فیلم‌ها بسیار زیاد است و ما همواره بعد از هفته نیروی انتظامی و برگزاری برنامه‌ها شاهد افزایش همدلی بیشتر پلیس و مردم بوده‌ایم.

صادقی ادامه داد: مردم باید هر لحظه در جریان اقدامات پلیس قرار گیرند تا بدانند انسان‌های از خود گذشته چگونه با در دست گرفتن جان خود در پی تأمین امنیت آن‌ها هستند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com