کد خبر ۴۵۴۵۵ انتشار : ۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی ارتحال عالم ربانی،آیت‌الله شاه‌آبادی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی درگذشت آیت‌الله  شاه‌آبادی  پیام تسلیت صادر کرد.

در پیام این نهاد حوزوی آمده است: ارتحال فقیه پارسا حضرت آیت‌الله حاج شیخ روح الله شاه‌آبادی(ره) فرزند استاد حضرت امام(رضوان الله علیها) موجب تأسف و تأثر فراوان شد.

آن عالم ربانی عمر پربرکت خود را در ترویج معارف اهل بیت (علیهم السلام) و خدمت به حوزه‌های علمیه گذراند، و سال‌های متمادی از محضر شریف مراجع معظم تقلید همانند آیت الله بروجردی (ره) و سایر آیات عظام بهره علمی گرفت و حدود 20 سال از بحث‌های علمی حضرت امام (قدس الله نفسه) استفاده کرد.

در بخش دیگری از این پیام با تاکید بر اینکه مرحوم آیت الله شاه آبادی در صفای نفس و کمالات اخلاقی در بین خواص مشار بالبنان بود و به مراحل بالائی از زهد، تواضع و عبودیت نائل شد تصریح شده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، رحلت این عالم ربانی را به محضر حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم‌ رهبری «مدظله العالی»، مراجع عظام «دامت برکاتهم»، حوزه‌های علمیه، بیت‌ رفیع مرحوم آیت الله شاه‌آبادی، بویژه اخوان مکرَم و آقازادگان وی تسلیت عرض کرده، علوّ درجات را برای آن فقیه جلیل القدر از خداوند منان مسئلت می‌کند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com