کد خبر ۴۵۵۳۳ انتشار : ۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۶
رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان قم:

اعتبارات استان قم در سال جاری با کسری قابل‌توجهی مواجه است

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان قم گفت: اعتبارات استانی امسال با کسری قابل‌توجهی مواجه است که ادارات باید در هزینه‌ها توجه ویژه‌ای را داشته باشند، چراکه در سال جاری نیز با شرایط سخت 2 سال گذشته مواجه هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، سید حسن رضوی صبح امروز در جلسه شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه فرمانداری قم با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، با اشاره به نحوه ارزیابی دستگاه‌های استان اظهار داشت: باهدف ارزیابی دستگاه‌های برتر و ملی استان قم در سال 95 شاخص‌های عمومی و اختصاصی اواخر سال گذشته به همه دستگاه‌های استان ابلاغ و دراین‌ارتباط دوره‌های کلاس آموزشی برگزار شد.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان قم بابیان اینکه شروع عملیات ارزیابی در سامانه ملی اردیبهشت امسال انجام شد افزود: درنهایت ارزیابی‌ها، 4 دستگاه در شاخص‌های عمومی و 3 دستگاه در شاخص‌های اختصاصی برتر شناخته شدند.

وی با اشاره به شاخص‌های موردنظر برای انتخاب کارمند نمونه ابراز کرد: به ازای هر 100 نفر پرسنل نهادها 1 نفر به‌عنوان کارمند نمونه  انتخاب می‌شود، همچنین اداره کل امور مالیاتی، شرکت آب و فاضلاب شهری، اداره کل جهاد کشاورزی، اداره کل امور اقتصاد و دارایی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی 5 دستگاه برتر استان در سال 95 معرفی شدند.

رضوی به دستگاه‌های برتر استان در ارزیابی شاخص‌های عمومی و اختصاصی اشاره و عنوان کرد: آموزش‌وپرورش، ثبت‌احوال، دانشگاه علوم پزشکی قم، توزیع نیروی برق، آب و فاضلاب روستایی، دامپزشکی و منابع طبیعی استان در رتبه‌های موردنظر حائز شرایط شدند.

وی بابیان اینکه در سال 95 نیز اداره کل ورزش و امور جوانان، ارشاد و مدیریت روستایی بالاترین رشد را داشته‌اند خاطرنشان کرد: اعتبارات امسال با کسری قابل‌توجهی مواجه است و در حال حاضر 33 درصد اعتبارات عمرانی در قالب ‌بند "ه" و 45 درصد اعتبارات ابلاغ‌شده است که ادارات باید در هزینه‌ها توجه ویژه‌ای را داشته باشند، چراکه در سال جاری نیز با شرایط سخت 2 سال گذشته مواجه هستیم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com