کد خبر ۴۵۵۳۴ انتشار : ۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۵

برنامه‌های قرائت دعای عرفه در قم اعلام شد/ پخش مسقیم از ۲ شبکه

قم - برنامه‌های قرائت دعای پر فیض عرفه در اماکن مقدسه و هیآت مذهبی قم اعلام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، دعای پرفیض عرفه امروز پنجشنبه در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) از ساعت ۱۶ و با سخنرانی حجت الاسلام ناصر رفیعی عضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه و مداحی حاج عباس حیدرزاده برگزار می‌شود.

صحن جوادالائمه(ع)، صحن جامع فاطمی و میدان آستانه ویژه خانواده‌ها، صحن امام رضا(ع) و صحن نجمه خاتون و رواق حضرت خدیجه و همچنین بالکن‌های شرقی و غربی شبستان امام خمینی(ره) ویژه خواهران و صحن صاحب الزمان(عج) و شبستان امام خمینی(ره) ویژه برادران در نظر گرفته شده است.

مراسم روح بخش دعای عرفه در مسجد مقدس جمکران نیز از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه روز پنجشنبه توسط حجت الاسلام میرزا محمدی در صحن جامع مهدوی برگزار خواهد شد.

هیئت رزمندگان اسلام قم نیز برنامه قرائت دعای عرفه خود را در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) برگزار می‌کند.

در این مراسم که از ساعت ۱۶ آغاز خواهد شد حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد سخنرانی می‌کند و حاج علی مالکی نژاد نیز به قرآئت دعای پرفیض عرفه و مداحی می‌پردازد.

هیئت محبین اهل بیت(ع) نیز برنامه قرآئت دعای عرفه و عزاداری به مناسبت شهادت سفیر اباعبدالله الحسین(ع) حضرت مسلم بن عقیل را از ساعت ۱۵ در تکیه شاه خراسان واقع در خیابان طالقانی و با نوای حجت الاسلام پناهیان برگزار می‌کند.

در مصلی بزرگ قدس نیز دعای عرفه برگزار می‌شود که این برنامه از ساعت ۱۵ با سخنرانی حجت الاسلام ظهیری آغاز و در ادامه حاج احمد شمس دعای عرفه را قرائت می‌کند.

قرآئت دعای عرفه در حسینیه بنی فاطمه نیز با سخنرانی حجت الاسلام بندانی نیشابوری و با نوای حاج حسین حقی از ساعت ۱۵ امروز پنجشنبه برگزار می‌شود.

گفتنی است برنامه قرآئت دعای عرفه در حرم مطهر حضرت معصومه(س) به صورت زنده از شبکه دو سیما و برنامه قرآئت دعای عرفه مسجد مقدس جمکران قم نیز به صورت پخش مستقیم از شبکه افق روی آنتن تلویزیون می‌رود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com