کد خبر ۴۵۵۵۸ انتشار : ۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۵
رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان قم:

اعتبارات استان قم در سال جاری با کسری قابل‌توجهی مواجه است

سید حسن رضوی رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان قم گفت: اعتبارات استانی امسال با کسری قابل‌توجهی مواجه است که ادارات باید در هزینه‌ها توجه ویژه‌ای را داشته باشند، چراکه در سال جاری نیز با شرایط سخت ۲ سال گذشته مواجه هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سید حسن رضوی صبح امروز در جلسه شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه فرمانداری قم با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، با اشاره به نحوه ارزیابی دستگاه‌های استان اظهار داشت: باهدف ارزیابی دستگاه‌های برتر و ملی استان قم در سال 95 شاخص‌های عمومی و اختصاصی اواخر سال گذشته به همه دستگاه‌های استان ابلاغ و دراین‌ارتباط دوره‌های کلاس آموزشی برگزار شد.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان قم بابیان اینکه شروع عملیات ارزیابی در سامانه ملی اردیبهشت امسال انجام شد افزود: درنهایت ارزیابی‌ها، 4 دستگاه در شاخص‌های عمومی و 3 دستگاه در شاخص‌های اختصاصی برتر شناخته شدند.

وی با اشاره به شاخص‌های موردنظر برای انتخاب کارمند نمونه ابراز کرد: به ازای هر 100 نفر پرسنل نهادها 1 نفر به‌عنوان کارمند نمونه  انتخاب می‌شود، همچنین اداره کل امور مالیاتی، شرکت آب و فاضلاب شهری، اداره کل جهاد کشاورزی، اداره کل امور اقتصاد و دارایی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی 5 دستگاه برتر استان در سال 95 معرفی شدند.

رضوی به دستگاه‌های برتر استان در ارزیابی شاخص‌های عمومی و اختصاصی اشاره و عنوان کرد: آموزش‌وپرورش، ثبت‌احوال، دانشگاه علوم پزشکی قم، توزیع نیروی برق، آب و فاضلاب روستایی، دامپزشکی و منابع طبیعی استان در رتبه‌های موردنظر حائز شرایط شدند.

وی بابیان اینکه در سال 95 نیز اداره کل ورزش و امور جوانان، ارشاد و مدیریت روستایی بالاترین رشد را داشته‌اند خاطرنشان کرد: اعتبارات امسال با کسری قابل‌توجهی مواجه است و در حال حاضر 33 درصد اعتبارات عمرانی در قالب ‌بند "ه" و 45 درصد اعتبارات ابلاغ‌شده است که ادارات باید در هزینه‌ها توجه ویژه‌ای را داشته باشند، چراکه در سال جاری نیز با شرایط سخت 2 سال گذشته مواجه هستیم.

منبع : تسنیم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com