کد خبر ۴۵۵۷۰ انتشار : ۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۸
سرمربی تیم فوتسال هیئت فوتبال قم:

مس سونگون قدردان داور بازی باشد؛ برای جامعه داوری متأسفم

سرمربی تیم فوتسال هیئت فوتبال قم گفت: دلیل ندارد به خاطر اینکه تیم من ته جدول است تیم داوری بازی را برای مس سونگون در بیاورد که دستشان هم درد نکند و مس سونگون هم باید از آن‌ها قدردانی کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از تبریز، ابوالفضل ثانی سرمربی تیم فوتسال هیئت فوتبال قم، پس از شکست سنگین نه-یک تیمش مقابل مس سونگون در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتظار چنین باختی را نداشتیم. در بازی‌های قبلی با اختلاف یک گل شکست خورده‌ایم اما در این بازی فقط می‌توانم بگویم برای جامعه داوری متأسف هستم.

وی افزود: به ناظر بازی هم گفتم حتی اگر من را محروم کنند، حرفم را خواهم زد. دلیل ندارد به خاطر اینکه تیم من ته جدول است تیم داوری بازی را برای مس سونگون در بیاورد که دستشان هم درد نکند و مس سونگون هم باید از آن‌ها قدردانی کند.

ثانی در ادامه تصریح کرد: شاید ما این بازی را می‌باختیم اما قطعاً فاصله ما 8 گل نبود. شما تعداد گل‌های خورده ما را ببینید و آن را با گل‌های خورده تیم‌های میانه جدولی مقایسه کنید. تعجب می‌کنم که ناظر بازی هم می‌گوید داوری خوب بود. فیلم بازی را نگاه کنید 3 گل تیم حریف با خطا وارد دروازه ما شده است. 4 هوادار هم هر چه خواستند به من گفتند. اینکه میزبانی درستی نیست. قصد توجیه باخت را ندارم اما قطعاً مشکلات داوری در این نتیجه بی‌تأثیر نبود.

سرمربی تیم فوتسال هیئت فوتبال قم افزود: ما در 3 بازی پاور پلی کرده و به گل رسیدیم و گل هم نخوردیم اما همان‌طور که گفتم بازیکنانم تمرکز نداشتند و توپ‌هایمان لو می‌رفت و گل‌هایی هم که دریافت کردیم، شیرازه تیم ما از هم پاشید.

وی در مورد شرایط تیمش نیز تصریح کرد: این تیم در دقیقه 90 بسته شد چون قصد تیم داری نداشتند اما 2 روز مانده به آغاز مسابقات به ما گفتند که این بازیکنان در تیم مانده‌اند و آیا مسئولیت تیم را می‌پذیریم یا خیر که ما هم گفتیم چاره‌ای نیست و بازیکنان و کادر فنی هم با قرارداد سفید امضاء برای این تیم زحمت می‌کشند.

ثانی افزود: درست است که ما در قعر جدول قرار داریم اما به بازی‌های قبلی ما توجه کنید که در دقایق پایانی بازی را واگذار کرده‌ایم. تنها 4 بازیکن ما سابقه بازی در لیگ برتر را دارند که آن‌ها هم سابقه چندانی ندارند با این حال از همه بازیکنان تیم به خاطر تلاش‌هایشان تشکر می‌کنم و این باخت را به‌پای داوری می‌نویسم. تیم ما در 4 بازی 9 گل خورده بود اما در این دیدار 9 گل دریافت کرد.

وی در مورد درگیری لفظی با بازیکن تیمش نیز گفت: مشکل خاصی وجود نداشت و به خاطر ناهماهنگی در تعویض، بحث کوچکی با یکدیگر داشتیم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com