کد خبر ۴۵۶۴۶ انتشار : ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۱
رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم:

تکواندوکار قم به نشان برنز نوجوانان کشور دست یافت

رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم از موفقیت تکواندوکار نوجوان این استان در کسب مقام سوم و نشان برنز پیکارهای قهرمانی کشور خبر داد.

محمد جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: رقابت‌های تکواندو قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور در بخش پسران از روز نهم شهریور ماه به میزبانی هیأت‌ تکواندو استان فارس در شیراز جریان دارد و تیم قم متشکل از 10 تکواندوکار در این رقابت‌ها حضور یافته است.

وی با بیان اینکه یک نشان برنز حاصل رقابت‌های روز نخست برای تیم هیأت‌ تکواندو قم بود، اضافه کرد: نخستین روز از مسابقات تکواندوی نوجوانان پسر در حالی به پایان رسید که تیم قم موفق به دریافت یک برنز شد و در روز دوم نیز با پنج نماینده دیگر به دنبال مدال است.

رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم افزود: تیم تکواندو نوجوانان قم در روز نخست با ترکیب علیرضا توکلی در وزن منهای 45 کیلوگرم، محمدمهدی رشیدی در وزن منهای 51 کیلوگرم، محمد ابراهیمیان در وزن 59 کیلوگرم، محمدحسین علی‌محمدی در وزن 68 کیلوگرم و محمدمهدی شازده‌احمدی در وزن منهای 78 کیلوگرم به مصاف حریفان رفت.

وی سپس به نتایج تکواندوکاران قم در روز نخست اشاره و بیان کرد: علیرضا توکلی در نیمه‌نهایی با قبول شکست مقابل حریف زنجانی خود به مدال برنز بسنده کرد اما محمد ابراهیمیان در نخستین مسابقه خود برابر حریف تن به شکست داد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

جمشیدی خاطرنشان کرد: محمدحسین علی محمدی مسابقه نخست خود را برابر حریفی از خراسان شمالی با برتری به پایان رساند اما در دومین رقابت خود به تکواندوکار استان فارس باخت و شانس کسب مدال از مسابقات تکواندو قهرمانی پسران ایران را از دست داد.

وی یادآور شد: در دیگر رقابت‌های روز نخست، محمد‌مهدی شازده‌احمدی پس از پیروزی در دو مسابقه متوالی در مرحله یک‌چهارم نهایی با اختلاف یک امتیاز به حریفی از اردبیل نتیجه را واگذار کرد و حذف شد، ضمن اینکه محمدمهدی رشیدی پس از پیروزی در دو مسابقه متوالی خود، در مرحله یک‌چهارم نهایی  به حریفی از کرمانشاه باخت.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com