کد خبر ۴۵۶۸۴ انتشار : ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۵
لبخند رضایت حجت‌‌الاسلام قدوسی از قدردانیِ اهالی فرهنگ و هنر؛

از بیرون و درون کتک می‌‌خورم/ اقدام پایگاه خبری آناج خیلی ارزشمند است

روحانی فعال حوزه کانون کودکان و نوجوان گفت: در حالی که فعالان فرهنگی از بیرون و درون کتک می‌‌خورند اما این سنگر را حفظ کرده‌‌اند، باید قدر آنان را دانست و از اینکه پایگاه اطلاع رسانی آناج این حرکت را آغاز کرده است، ممنونم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، حجت الاسلام حسین قدوسی در مراسم تجلیل پایگاه خبری آناج ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان پایگاه اطلاع رسانی آناج اظهار کرد: در تبریز این موارد خیلی نیاز است امروز ما هم از بیرون کتک می‌‌خوریم و هم از درون، به نظر من این نهضت را بایستی ادامه دهیم در تهران و قم این فعالیت‌‌ها صورت می‌‌گیرد، ولی در تبریز نیاز بیشتری به این فعالیت‌‌های فرهنگی داریم.

وی ادامه داد: ما در این باره گلایه مندیم که با وجود اینکه خودی‌‌ها کارهای فرهنگی را به عهده گرفته‌‌اند از ما رد می‌شوند، گلایه مندیم از این که دوربین‌‌های رسانه‌‌ها سایرین را نشان می‌دادند ولی وقتی به ما می‌رسیدند می‌‌گفتند چرا این شخص شناخته شود.

این عالم روحانی با انتقاد از بی‌‌مهری صدا و سیما تصریح کرد: مورد داشتیم که شاگرد بنده را از قم دعوت کرده بودند و این شاگرد با دیدنم اذعان داشته بودند که چرا با حضور استاد من را صدا کردید، نمی‌دانیم چرا صدا و سیما از پخش فعالیت‌‌های ما ترس دارد.

وی با قدردانی از پیام صوتی امام جمعه تبریز، بیان داشت: حضور حجت الاسلام آل هاشم بسیار خوب است و با شناختی که داریم امیدواریم تاثیر بسیار زیادی در زمینه‌‌های فرهنگی استان داشته باشد.

حجت الاسلام قدوسی در خصوص حجت الاسلام قرائتی نیز خاطرنشان کرد: آقای قرائتی یکی از اشخاص مهم هستند، ایشان همیشه می‌‌فرمایند نکته اول در مباحث تربیتی این است که اول دلسوزی داشته باشید مخصوصا فرمایش آقا که خودمان باید شروع کنیم، اصلی ترین نقطه دلسوزی هم به اخلاص کشیده می‌‌‌شود.

وی با اشاره به تفسیر قرآن کریم با زبانی ساده توضیح داد: در تبریز فعالیت فرهنگی سخت اما ارزشمند است تقاضا دارم این سنگر را رها نکنیم زیرا دشمن منتظر است این سنگر را رها کنیم و به تهران و قم برویم تا به فرهنگ ما آسیب بزند در همین راستا نیز حالا تفسیر تصویری قرآن را شروع کرده‌‌ایم و یک جز را کار کرده‌‌ایم و می‌خواهیم کانال تفسیر تصویری قرآن را راه اندازی کنیم تا تمام مردم به راحتی به این صفحات قرآنی دسترسی پیدا کنند.

گفتنی است، ظهر شنبه طی مراسمی در پایگاه اطلاع رسانی آناج با حضور چهره‌‌های فرهنگی و سیاسی استان از زحمات چندین ساله‌‌ی حجت الاسلام قدوسی در تربیت نیروهای انقلابی و فعالیت فرهنگی مستمر قدردانی شد.

 

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com