کد خبر ۴۵۶۸۵ انتشار : ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۸

تساوی صبای قم برابر ملوان بندر انزلی

تیم فوتبال صبای قم در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور برابر ملوان بندر انزلی به تساوی رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در حالی به پایان رسید که تیم فوتبال صبای قم برای اولین بار در این فصل به گل رسید و دومین امتیاز فصل جاری را در برابر تیم قدرتمند ملوان بندر انزلی دشت کرد.

تیم های فوتبال صبای قم و ملوان بندر انزلی شنبه شب در ورزشگاه یادگار امام قم برابر هم صف آرایی کردند که در این بازی ۲ تیم در پایان ۹۰ دقیقه تلاش با تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند و هر یک با حداقل امتیاز زمین مسابقه را ترک کردند.

در این بازی تیم صبای قم با ترکیب سید محمدامین میرداداشی، داوود بهادری، سید مجتبی مبینی‌پور، مهدی جعفرپور، حسن کریمی، جهانگیر عسگری، علی امیری، کمیل محمدی، عرفان بادی، امید ابوالحسنی و آرش عبدلی و با هدایت هومن افاضلی به میدان آمد.

حجت صدقی، وحید حیدریه، مهیار زحمتکش، صائب محبی، مهدی کربلایی، پژمان نوری، محمد پوررحمت‌الله، پوریا غلامی، محمدرضا نقدی‌پور، شهریار مغانلو و علی عابدی بازیکنان تیم ملوان بندر انزلی در این بازی بودند.

گل نخست این بازی توسط صبای قم به ثمر رسید به طوری که در آخرین ثانیه های وقت تلف شده نیمه اول این بازی ، پس از خطای دروازه بان تیم ملوان روی بازیکن صبا علی امیری از روی نقطه پنالتی صبا را پیش انداخت.

در اوایل نیمه دوم و در دقیقه ۵۴ شهریار مغانلو گل تساوی بخش را وارد دروازه محمد امین میرداداشی کرد تا بازی به تساوی کشیده شود اما تلاش دو تیم تا پایان بازی برای به ثمر رساندن گل پیروزی بخش بی ثمر بود و بازی به تساوی یک بر یک انجامید.

با این نتیجه تیم صبای قم در جدول رده بندی ۲ امتیاز شد تا به آینده خود در لیگ دسته اول همچنان امیدوارانه نگاه کند و ملوان نیز که امسال اسب خود را برای صعود به لیگ برتر زین کرده از جدال قم به یک امتیاز بسنده کند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com