کد خبر ۴۵۷۷۴ انتشار : ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۰
در دفتر قم خبرگزاری فارس صورت گرفت

رونمایی از 3 کتاب ترویج شعائر غدیر

به همت کانون خورشید و با مشارکت دفتر خبرگزاری فارس در استان قم سه کتاب ترویج شعائر و معارف غدیر رونمایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، نشست خبری پنجمن سال فعالیت کانون خورشید با مشارکت خبرگزاری فارس در دفتر این خبرگزاری در استان قم برگزار شد.

در این نشست با حضور مدیر کانون خورشید، مدیر دفتر خبرگزاری فارس در استان قم و اهالی رسانه از سه کتاب که در راستای ترویج و احیای معارف و شعائر غدیر برگرفته از کتاب الغدیر علامه امینی چاپ شده است رونمایی شد.

کتاب «دویدن تا مردی که جلوتر است»، رمانی نوشته سید محمد سادات اخوی بوده که همزمان با عید غدیر در کشور به شمارگان هزار نسخه توزیع خواهد شد.

در این رمان در 20 بخش و 167 صفحه مجموعه‌ای از معارف غدیر به نمایش گذاشته شده است. این کتاب به زودی با قیمت 12 هزار تومان در بازار نشر کشور عرضه خواهد شد.

کتاب «لحظه‌های دلپذیر، قصه‌هایی از غدیر» نیز نوشته مرتضی دانشمند است که در 2 هزار و 500 نسخه به همت کانون خورشید به زودی در بازار عرضه خواهد شد.

در این کتاب نیز در هشت بخش و 110 صفحه مجموعه‌ای از معارف غدیر برگرفته از کتاب الغدیر علامه امینی در قالب قصه‌هایی جذاب برای کودکان و نوجوانان گردآوری شده است.

همچنین کتاب «ایده‌هایی با شال سبز» با قریب به 300 ایده برای تکریم و تعظیم عید غدیر در 12 بخش آماده شده که منتج از محتوای منبعث از روایات است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com