کد خبر ۴۵۹۱۶ انتشار : ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۲
در مسابقات والیبال جوانان کشور؛

دختران والیبالیست قم شانس صعود را از دست دادند

قم - مربی تیم والیبال دختران جوان قم گفت: دختران والیبالیست قم با پذیرش دومین شکست خود در مسابقات جوانان کشور شانس صعود را از دست دادند.

مهسا آراسته در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سومین مسابقه تیم والیبال جوانان دختر قم روز چهارشنبه در قزوین برابر تیم لرستان برگزار شد که با پیروزی ۳ بر یک تیم لرستان همراه بود و در مسابقه‌ای که تیم قم به هیچ عنوان شایسته باخت نبود در نهایت برابر حریف خود بازنده میدان را ترک کرد و شانس صعود را از دست داد.

وی افزود: بازی در ست نخست با سرویس خوب کوثر علیمرادی بازیکن نوجوان تیم قم آغاز شد و تیم را تا امتیاز ۶ پیش انداخت و سپس سرویس‌های بی نقص فرحناز پناهی فر مدافع میانی تیم باعث برتری واضح و اختلاف ۱۰ امتیازی تیم قم با لرستان شد تا در ست اول تیم قم برنده بازی باشد.

مربی تیم والیبال دختران قم گفت: در ست دوم تیم لرستان که در ست اول با اختلاف ۱۲ پوئن کار را واگذار کرده بود با سرویس‌های خوب از تیم قم پیشی گرفت و حمله‌های ناموفق تیم والیبال قم سبب شد ست دوم به سود لرستانی‌ها پایان یابد و دو تیم در امتیاز ست شماری یک، برابر شوند.

آراسته بیان داشت: بازی در ست سوم در وضعیتی نامشخص پیش می‌رفت به طوری که هر دو تیم در بعضی امتیازات از تیم مقابل پیشی می‌گرفتند ولی باز هم بی تجربگی گریبان دختران جوان والیبالیست قم را گرفت تا ست سوم را ۲۵ - ۲۳ به حریف واگذار کنند و حتی دفاع‌های خوب فرحناز پناهی فر و اسپک های خوب کوثر علیمرادی گره از کار تیم باز نکرد.

وی عنوان کرد: در ست چهارم، تیم والیبال قم به دنبال جبران بود اما سرویس‌های پر قدرت کاپیتان لرستان، قم را کم کم از این هدف دور می‌کرد تا جایی که اختلاف به ۶ امتیاز رسید اما جوانان قم دست از تلاش برنداشتند تا جایی که سرویس‌های خوب و هدفمند مرضیه حاج حسینعلی دیگر بازیکن نوجوان تیم قم، تیم را در امتیاز ۲۱ - ۱۷ پیش انداخت.

مربی تیم والیبال دختران قم تصریح کرد: در سمت دیگر میدان سرویس‌های خوب تیم لرستان بازی را به تساوی کشاند و در نهایت بازی در حالی در ست چهارم به سود لرستان پایان یافت که در امتیاز پایانی غیر از داور همه معتقد بودند که خطای حمل اتفاق افتاده و امتیاز می‌بایست به تیم قم برسد اما داور اول مسابقه نظری غیر از  این داشت و رأی را به سود تیم لرستان اعلام کرد تا در نهایت قم در یک بازی سخت و نفس گیر که حدود دو ساعت به طول انجامید بازنده این دیدار باشد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com