کد خبر ۴۶۰۱۳ انتشار : ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۱
در مسابقات والیبال جوانان کشور؛

تیم والیبال بانوان قم در جایگاه چهارم قرار گرفت

قم - نایب رئیس هیئت والیبال استان قم از قرار گرفتن تیم والیبال جوانان دختر قم در جایگاه چهارم مسابقات والیبال جوانان کشور خبر داد.

نسرین رامین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رقابت‌های والیبال جوانان دختر کشور روز شنبه در قزوین خاتمه پیدا کرد و تیم‌های برتر این مسابقات مورد تجلیل قرار گرفتند اما تیم والیبال قم در رده چهارم قرار گرفت.

وی افزود: والیبالیست‌های جوان قم در این مسابقات ۵ بازی برگزار کردند که در ۲ بازی پیروز شدند و ۳ مسابقه را به حریفان واگذار کردند البته عملکرد فنی آن‌ها به حدی بود که این تیم لیاقت پیروزی در یک یا ۲ بازی دیگر را نیز داشت.

نایب رئیس هیئت والیبال استان قم گفت: تیم والیبال جوانان قم در آخرین بازی خود در این مسابقات به دیدار تیم قزوین رفت و در ۳ ست پیاپی نتیجه را به حریف خود واگذار کرد به طوری که قزوین با امتیازات ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۱ از سد قم گذشت تا شاهد یک بازی تقریباً نزدیک بین ۲ تیم باشیم.

رامین بیان داشت: قم پیش از بازی برابر قزوین به مصاف تیم والیبال زنجان رفت و موفق شد حریف خود را ۳ بر صفر شکست دهد که دختران والیبال قم در این مسابقه ست اول را مقتدرانه ۲۵ بر ۱۳ از حریف خود بردند و در ۲ ست بعدی با امتیازات ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۴ پیروز شدند.

وی عنوان کرد: تیم والیبال دختران جوان قم پیش از این در بازی برابر تیم‌های کردستان و لرستان شکست خورده بود و ایلام را نیز مغلوب کرده بود تا در نهایت با کسب ۶ امتیاز از ۵ بازی در رده چهارم جدول مسابقات دختران جوان قرار گیرد.

نایب رئیس هیئت والیبال استان قم تصریح کرد: مهدیه مرادی، فاطمه کربلایی، فاطمه مرادی، فروغ ماهی، زهرا قدمی، فرحناز پناهی فر، مرضیه حاج حسینعلی، فاطمه داوری، مرضیه شاه واروقی، اسما نادری فر، کوثر علیمرادی و عارفه خادم دزفولی بازیکنان تیم اعزامی قم با مربیگری مهسا آراسته، نسرین خدایاری و فاطمه لک در این مسابقات بودند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com