کد خبر ۴۶۰۵۳ انتشار : ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

آغاز طرح دیدار با 199 والدین شهید سالمند در قم

طرح دیدار از 199والدین شهید سالمند 90 سال و بالاتر با حضور خادمان به شهدا در قم آغاز شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایسنا،‌ دیدار و تکریم از خانواده معظم شهدای سالمند 90 ساله و بالاتر به منظور تجلیل از مقام شامخ خانواده‌های شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دیدار از همه والدین شهدای با کهولت سن همزمان با عید سعید غدیر و با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در منزل دو خانواده شهید آغاز شد.

سردارسید جواد هاشمی در دیدار با والدین شهیدان محمد محمدی و رشید نجفی گفت: والدین معظم شهدا سرمایه های عظیم انسانی برای جامعه اسلامی هستند، ایشان سراسر عمر شریف خود را صرف تربیت انسانهای آزاده نمودندو بر این شهادتها افتخار کردند و در پای ارزشها ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: دیدار از عزیزانی که همه عمر را در راه حفظ دین و ارزشهای اسلامی گذراندند و امروز با وجود کهولت سن همچنان راست قامت بر آرمانهای شهدا ایستاده اند، مایه مباهات نظام اسلامی و دلگرمی مسوولان می باشد.

در این دیدار والدین90ساله شهیدان محمدی و نجفی نیز ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدا تاکید کردند: این شهادتها مایه افتخار ماست و ما به شهادت فرزندمان در راه اسلام افتخار می‌کنیم.

طرح دیدار از 199 والدین معظم سالمند شهدای قم از عید سعید غدیر آغاز شده و تا پایان شهریور ماه با حضور 30 تیم به انجام می‌رسد.

انتهای پیام

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com