کد خبر ۴۶۰۵۵ انتشار : ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۵
رئیس مرکز فرهنگی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم:

250 اثر به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی خاطره و داستان اشراق ارسال‌ شد

رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: با توجه به اندک‌بودن زمان 250 اثر از 27 ملیت به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی خاطره و داستان اشراق رسید که 50 اثر از 18 ملیت به مرحله نهایی راه پیدا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، محمد حسنی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی دومین جشنواره بین‌المللی خاطره و داستان اشراق، موضوع خاطره‌نویسی را مدنظر قرار داد و اظهار داشت: تجارب به هم گره‌خورده طلاب و مردم در این بخش ثبت خواهد شد تا بهره‌برداری‌های لازم از این تجارب صورت گیرد.

وی ورود به حوزه تاریخ شفاهی را ضروری دانست و افزود:در حوزه تاریخ شفاهی ضعف‌های فراوانی وجود دارد که باید با ورود به این حوزه ضعف‌ها را پوشش و نقاط قوت را نمایان کنیم.

رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم عنوان کرد: با توجه به اینکه خاطره و داستان به یکدیگر نزدیک هستند به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا جشنواره داستان اشراق و جشنواره خاطره‌نویسی اشراق را با یکدیگر ترکیب کنیم.

وی بابیان اینکه فراخوان جشنواره با کمک جامعه المصطفی العالمیه به چند زبان منتشرشده است، ابراز کرد: با توجه به زمان اندکی که داشتیم اما باز هم 250 اثر از 27 ملیت به دبیرخانه جشنواره رسید که 50 اثر از 18 ملیت به مرحله نهایی راه پیدا کرد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com